بررسی موانع و آسیب های فرهنگی در اجلاس یک روزه مسئولین نهادهای رهبری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز حجت الاسلام والمسلمنین سیدمحمد هاشمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان البرز  در اجلاس یک روزه مسوولین نهادهای رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور به بیان برخی آسیب ها و موانع فرهنگی در دانشگاه ها پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، وی همچنین ضمن تاکید بر اختصاص برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان تازه وارد به فضای دانشگاه ها، پیشنهادهای عملیاتی در زمینه فرهنگ عمومی قرآنی و در آمد زایی فرهنگی برای دانشگاه ارایه کرد.

در این جلسه که در دفتر مرکزی نهاد نمایندگی و با حضور حجت الاسلام محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ، حجت الاسلام کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام مسعودی معاون امور دفاتر نهاد رهبری و حجت الاسلام قریشی معاون سیاسی فرهنگی نهاد تشکیل شد، فرصت‌ها ، آسیب‌ها و موانع کار فرهنگی در دانشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدیان از اهمیت و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنانی ایراد کرد و در ادامه دکتر ولایتی ضمن قدردانی از زحمات مسوولین نهادها گفت: " مقام معظم رهبری اصلاح امور در دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقاء علمی و فرهنگی این دانشگاه را به بالاترین سطوح مدنظر دارند."

وی با ابراز خرسندی از حضور دکتر کلانتری در سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از شخصیت علمی و تجربی ایشان به عنوان فرصتی برای پیشبرد راهبردهای کلان دانشگاه نام برد.

حجت الاسلام کلانتری نیز توفیق حضور خود در این جایگاه خدمت را به عنوان باقیات الصالحات برشمرد و از مسئولین نهاد ها خواست با ارائه تجربیات، دانسته ها و راهکارهای پیشنهادی خود ، در این مسیر او را یاری کنند.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 765714

وب گردی

وب گردی