کاروان وزنه برداری در سه گروه به آذربایجان اعزام می شوند

اعضای تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان در قالب سه گروه به آذربایجان محل برگزاری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ میلادی قبل از ماه مبارک رمضان در شهر باکو برگزار می شود. برهمین اساس کاروان وزنه‌برداری قرار است در سه گروه و طی روزهای 22،20 و 24 اردیبهشت به باکو اعزام شوند.

نخستین گروه از کاروان وزنه برداری کشورمان را داود باقری نایب رییس فدراسیون وزنه برداری (رییس کمیته پزشکی) و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی تشکیل می دهند که روز چهارشنبه 20 اردیبهشت به آذربایجان عزیمت خواهند کرد.

همچنین؛ وحید ربیعی مربی تیم ملی وزنه برداری، مجید عسگری (دسته ۶۹ کیلوگرم)، رضا زارعی (دسته ۷۷ کیلوگرم)، محمد زارعی و سیدایوب موسوی (دسته ۹۴ کیلوگرم)،محمدرضا براری و رضا آقازاده (دسته ۱۰۵ کیلوگرم) و همایون تیموری و رامین ربیعی (دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) جمعه 22 اردیبهشت در قالب گروه دوم به آذربایجان اعزام می شوند.

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری نیز روز یکشنبه 24 اردیبهشت به باکو خواهد رفت.

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در ۲۰ رشته ورزشی از روز ۲۲ اردیبهشت تا اول خرداد ماه در باکو آذربایجان برگزار می شود که رقابت‌های وزنه برداری این بازی‌ها از روز ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 765723

وب گردی

وب گردی