هاشمی: امیدوارم با انتخاب مجدد روحانی کشور مسیر خود را در راه عقلانیت ادامه دهد

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران ضمن اظهار امیدواری نسبت به انتخاب مجدد روحانی، گفت: امیدوارم با انتخاب مجدد روحانی کشور مسیر خود را در راه عقلانیت ادامه دهد چرا که وضعیت کشور در دوران آقای احمدی نژاد خارج از عقلانیت بود و ما در بین مردم خودمان نیز دچار دوقطبی شدیم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی در نشست خبری مشترک با غلامحسین کرباسچی در محل ستاد انتخاباتی حسن روحانی با بیان اینکه انتخابات محلی برای اعلام نظرات مختلف است، اظهار کرد: کاندیداهای تایید صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها می توانند بخش مهمی از نظرات ملت را پوشش دهند.

وی افزود: با توجه به حضور مجدد اقای روحانی در صحنه انتخابات، انتخاب دوباره او می‌تواند کشور را در مسیر عقلانیت قرار دهد.
کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه در دولت نهم و دهم، شاهد بازگشت به عقب بودیم، گفت: در آن زمان مشکلات ما با دنیا به اعمال تحریم ها کشیده شد و در حال حاضر نیز با وجود قرارداد برجام، برخی مشکلات همچنان باقی مانده است و هنوز نتوانستیم به وضعیت دپا دوازده سال پیش بازگردیم.
هاشمی ضمن اظهار امیدواری نسبت به انتخاب مجدد روحانی، بیان کرد: امیدوارم با انتخاب مجدد روحانی کشور مسیر خود را در راه عقلانیت ادامه دهد چرا که وضعیت کشور در دوران آقای احمدی نژاد خارج از عقلانیت بود و ما در بین مردم خودمان نیز دچار دوقطبی شدیم.
وی افزود: سال ۸۸ اوج دوقطبی و از بین رفتن اعتماد بین جریان‌های سیاسی بود و اگر صحبت های اقای هاشمی در نماز جمعه همان سال نبود، ممکن بود بخش اعظمی از نیروهای انقلاب را از دست بدهیم.
کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی صفت فتنه گری را به پدرم نسبت دادند، گفت: در چنین شرایطی عملکرد آیت الله هاشمی باعث شد نیروها از انقلاب زده نشوند و در چارچوب آن به مسیر خود ادامه دهند.
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مسکن مهر می‌توانست یک پروژه منطقی و مشکل گشا برای شهرها باشد، گفت: به این پروژه با عقلانیت نگاه نشد در حالی که می شد این حجم پول در مسکن مهر را طوی هزینه کرد که مسکن مهر، نگین شهرها باشد چرا که کار جدیدی بود و بخشی از مردم مستضعف را می شد در این مسکن ها، سکنا داد.
کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران در پایان درباره سرلیست شدنش از سوی اصلاح‌طلبان برای شورای شهر، گفت: سرلیستی بحث فرعی است و فرقی ندارد، اگر همه ما به شورا وارد شویم در آنجا همگی ما یک رای داریم و عضو شورا هستیم، حال چه سرلیست باشیم چه ته لیست اما مهم اعتماد مردم است که به ما رای بدهند تا مجری و ناظر مردم در شورای شهر تهران باشیم.
همچنین در ادامه این نشست، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: انتخاب مردم در این دوره، انتخاب میان مسیر شعار و احساس و مسیر توسعه و تدبیر است.
وی افزود: اگر مسیر احساسی و شعاری ما را به عقب نبرد، قدمی به جلو هم برداشته نخواهد شد.
کرباسچی با تاکید بر اینکه روحانی انسان خیالبافی نیست، با هوش است و دروغ نمی‌گوید، اظهار کرد: در عین حال روحانی آدم توسعه گرایی است و همه تلاشش در جهت توسعه کشور است و روحیه او بسیاری از مسائل پیچیده کشور را حل می‌کند و بعید می‌دانم کسی بتواند رکورد این دولت را در این شرایط بحرانی بزند.
وی در پایان تاکید کرد: برنامه اصلاح طلبان برای اینکه لیستی بدهند این بود که در اولین مرحله رزومه کسانی که خواهان حضور در لیست اصلاح طلبان هستند را دریافت کنند که تاکنون حدود هفتصد نفر اعلام امادگی کردند اما برای اینکه از بین این نهصد یا هفتصد نفر به بیست و یک نفر برسیم، شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نمره گذاری کردند و به لیست صدوپنجاه نفره رسیدند که تا این لحظه هیچ لیستی از این بین برای ۲۱ نفر معرفی نشده است.

302/302

کد خبر: 765767

وب گردی

وب گردی