محفل انس با قرآن کریم  با حضور قاری بین‌المللی در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و هفته جوان محفل انس با قرآن کریم با هدف تقویت اتحاد، وحدت و همبستگی در سایه قرآن، عترت و ولایت فقیه، با حضور اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز  و استاد حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرسول خسروبیگ، مدیر فرهنگی واحد شیراز گفت: بعد از انقلاب اسلامی کارهای فراوانی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی صورت گرفته که بیانگر عمق علاقه مردم به فعالیت های قرآنی در جامعه است.

خسروبیگ آیات قرآن را سراسر نور ایمان، فهم و آرامش خواند و گفت: اگر آیات قرآن را درست درک کنیم آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهیم کرد و خوشبختانه امروز در زمینه حفظ و تلاوت قرآن روند رو به رشدی داریم به طوری که حافظان قرآنی روز به روز در حال افزایش است.

مدیر فرهنگی واحد شیراز از جوانان خواست با بینش و دانش دقیق به قرآن و آموزه‌های قرآنی روی بیاورند و در زندگی و ایام جوانی بهره کافی و لازم را ببرند،چرا که قرآن و بیاد خداوند منان بودن، مایه آرامش روح و روان و جسم است.

این محفل انس با قرآن کریم به همت کانون قرآن و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و با حضور قاری بین المللی، استاد حمید شاکرنژاددر مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد که در پایان این مراسم گروه دانشجویان حاضر در این محفل به هماهنگی بسیار خوبی که انجام گرفته بود به اجرای تواشیح پرداختند که حال و هوای روحانی به این مراسم داد.

200/202

دریافت کننده : ناهید سمیعی

کد خبر: 765807

وب گردی

وب گردی