برگزاری مراسم روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان‎

به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مراسم جشن و سرور با حضور دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی این واحد دانشگاهی در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر مجتبی بابایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در ابتدای مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، دوران جوانی را ودیعه ای الهی دانست که همراه با شادمانی، شور و هیجان است و گفت: جوان باید این دوره را با الگو برداری از حضرت علی اکبر(ع) و تاسی از شیوه ائمه اطهار (ع) بهترین شیوه زندگی را برای خود برگزیند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از نوجوان و جوان ایرانی انتظار دارد که این دوران پر شور و نشاط را به خودسازی علمی، اخلاقی ، جسمی و کسب بینش سیاسی صرف کنند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آینده این کشور در دستان شما جوانان قرار خواهد گرفت باید خود را برای پذیرش این مسئولیت خطیر و مهم از هم اکنون که فراغ بال بیشتری دارید مهیا و آماده نمایید.

پس از آن حاج محسن ترکاشوند از اساتید حوزه سخنانی در خصوص نحوه انتخاب و گزینش همسر و پدران و مادران آینده معیار و ملاکهایی را عنوان نمود.

از دیگر برنامه های مفرح این مراسم اجرای موسیقی زیبا توسط گروه کر وابسته به دفتر فرهنگ اسلامی در مدح امام رضا(ع) بود و سپس یکی از هنرمندان شهرستان موسیقی زنده و شادی را به سمع و نظر حاضران در سالن رساند.

200/202
دریافت کننده: ناهید سمیعی
کد خبر: 765808

وب گردی

وب گردی