دانشگاهیان می توانند زمینه سازحضور حداکثری مردم در انتخابات باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: دانشگاهیان به عنوان یک قشر مرجع می توانند زمینه ساز حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدقربان کیانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام هفته معلم و اعیاد شعبانیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: حضور در انتخابات یکی از محورهای اصلی نشان دادن اقتدار نظام اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت و مشارکت حداکثری بیان کرد: حضور مردم در این عرصه دارای پیام های روشنی از وحدت و همدلی در کشور است و در همین راستا باید همه در این عرصه حضور داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به نقش و رسالت دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: دانشگاهیان به عنوان یک قشر مرجع می توانند به بهترین شکل ممکن مردم را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کرده و ملاک های اصلی انتخاب اصلح را نیز به آنها اعلام کنند.

وی ضمن تبریک ایام هفته معلم یادآور شد: تقدیر و نکوداشت معلم در جامعه یکی از نیازهای اصلی است و در همین راستا باید از این قشر که رسالت مهم را در جامعه عهده دار است به خوبی تقدیر کرد.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: معلمی شغل انبیاء الهی است و تقدیر و تکریم مقام و منزلت معلم لازم و ضروری است.

حجت الاسلام طهماسبی ادامه داد: بهترین معلمان بشریت در جهان پیامبران و ائمه هستند و امروز ما باید با حرکت در این مسیر و با الگو قرار دادن این عزیزان در راستای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

در خاتمه این مراسم از تعدادی همکاران خیر و فعال مرکز نیکوکاری واحد سنندج با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 765811

وب گردی

وب گردی