کاندیداها باید از اظهاراتی که موجب تضعیف نظام می شود پرهیز کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عناد دشمنان آشکار است دولت و کاندیداهای انتخاباتی باید از اظهاراتی که موجب تضعیف نظام و امیدوار شدن دشمنان می شود پرهیز کنند.

به گزارش ایسکانیوز، "حجت الاسلام حسین ابراهیمی" عضو جامعه روحانیت مبارز در با اشاره به قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان مبنی بر اینکه "دشمن، دشمن است و این دولت و آن دولت ندارد"، اظهار داشت: دشمنان همچون مار دور کشورمان حلقه زده اند و تمام تلاششان را در جهت اعمال سلیقه و نفوذ در جمهوری اسلامی بکار گرفته اند.

وی ادامه داد: عناد دشمنان آشکار است دولت و کاندیداهای انتخاباتی باید از اظهاراتی که موجب تضعیف نظام و امیدوار شدن دشمنان می شود پرهیز کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: دولت و کاندیداهای انتخابات نظام را به منافع شخصی خود ترجیح ندهند و به فکر حفظ اصل نظام اسلامی باشند چرا که مقام های دنیوی زودگذراند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه باید استحکام نظام اسلامی اولویت همگان باشد، تاکید کرد: دولتهای ما نباید دلشان را به چراغ سبز دشمنان خوش کنند همانگونه که رهبری فرمودند دشمن، دشمن است و این دولت و آن دولت ندارد.

308/200

کد خبر: 765922

وب گردی

وب گردی