داستان‌های امریکایی منتخب جویس کرول اوتس منتشر شد

«می‌خواهم برایت خاطره باشد» مجموعه داستان‌های آمریکایی به انتخاب جویس کرول اوتس با ترجمه خجسته کیهان منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، جویس کرول اوتس – نویسندة نامدار آمریکایی - در کتاب «داستان‌های امریکایی آکسفورد» مجموعه‌ای درخشان را از داستان‌های کوتاه نویسندگان این کشور گردآوری کرده است؛ داستان‌هایی متفاوت و غیرمنتظره. او از خواننده دعوت می‌کند تا آثاری مهم و باارزش چون «قلب افشاگر» ادگار آلن‌پو و «جای تمیز و نورگیر» ارنست همینگوی را حتماً بخوانند. ولی در کنار داستان‌های کلاسیک، آثاری از ری بردبری، توبیاس ولف،‌ سال بلو، جان آپدایک و جان چیور نیز آورده است.

اوتس پیش از شروع هر داستان، معرفی کوتاه و جامعی از هر نویسنده آورده و خواننده را در فضای داستان قرار داده است. این کتاب تصویری جذاب از داستان‌های کوتاه امریکایی به دست می‌دهد که با نگاه نویسنده‌ای چون جویس کرول اوتس گزینش شده و کنارهم آمده‌اند.

داستان‌های کتاب از این قرارند: «قلب افشاگر» نوشتة ادگار آلن پو، «در سرزمین‌های دوردست» جک لندن، «جای تمیز و نورگیر» ارنست همینگوی، «بارانی نرم خواهد آمد» ری بردبری، «شکارچیان در برف» توبیاس ولف، «گرما» جویس کرول اوتس، «میخواهم برایت خاطره باشد» سال بلو، «مرگ جاستینا» جان چیور، «اشتیاق پایدار» جان آپدایک و «دوگانه» نوشتة ایمی تن.

«می‌خواهم برایت خاطره باشد» در 196 صفحه و با قیمت 16000 تومان از سوی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

دریافت و انتشار:سلیمی

500

کد خبر: 765923

وب گردی

وب گردی