اولویت استفاده از استادان تمام وقت واحد دانشگاهی و اساتید مدعو واحدهای دیگر  در برنامه ریزی آموزشی

هفتمین جلسه شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلانبا حضور معاونین آموزشی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن جلسات واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،در این جلسه دکتر شهاب شریعتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و رئیس شورای تخصصی آموزشی استان گیلان ضمنتبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان همچنین تبریک هفته معلم گفت: هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و استاد بهانه ای است تا بتوانیم ازاین قشر زحمتکش و تلاشگران عرصه علم که همواره به تعلیم و تعلم جوانان و آینده سازان این کشور می پردازند، قدردانی کنیم.

وی با اشاره به تعداد رشته های فعال در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: در حال حاضر در مقاطع دکتری تعداد 57 رشته و مقاطع کارشناسی ارشد تعدد189 رشته مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان فعال و دانشجویان در این رشته ها مشغول به تحصیل هستند.

دکتر شریعتی تعداد اساتید تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را قریب به ٨٩٠ نفر خواند و ادامه داد: از این تعداد اساتید تمام وقت 540 نفر مربی بودهکه بر اساس آمارها به مقدار 53% دانشجوی دکتری بوده که در آینده نزدیک هرم هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مقدار قابل توجهی ترمیم و بهسمت استادیار به بالا پیش خواهد رفت.

رئیس شورای تخصصی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نظارت بر کیفیت آموزش در واحد های دانشگاهی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد:معاونین آموزشی واحد های دانشگاهی استان گیلان باید نظارت کافی بر امر

کد خبر: 765984

وب گردی

وب گردی