کری خوانی مسلمان به سبک دربی مقابل چشمان آگیره+ عکس

کری خوانی هافبک پرسپولیس هنگام خروج از زمین، موجب شد تا سرمربی الوحده امارات عصبانی شده و جو بازی تاحدودی متشنج شود.

به گزارش ایسکانیوز، محسن مسلمان، هافبک طراح و بازیساز پرسپولیس که در بازی دیشب تیمش مقابل الوحده جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بود، در هنگام تعویض و خروج از زمین، همانند دربی ۸۲، اقدام به نشان دادن عدد ۲۴ و البته کری خوانی کرد که این مساله موجب عصبانی شدن سرمربی حریف اماراتی پرسپولیس شد.

نشان دادن عدد ۲۴ به شکلی خاص و به یاد هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس، مساله‌ای است که بعد از دربی هشتادودوم و برد تاریخی ۴-۲ پرسپولیس مقابل استقلال در میان بازیکنان و هواداران پرسپولیس رواج پیدا کرد. شب گذشته نیز محسن مسلمان هافبک طراح سرخپوشان در حالی که تیمش با نتیجه مشابه ۴-۲ از الوحده پیش بود، در هنگام تعویض به سبک شادی بعد از گل خود در دربی ۸۲، عدد ۲۴ را نشان داد اما از آنجایی که خاویر آگیره سرمربی اماراتی‌ها اطلاعی از فلسفه این حرکت نداشت، رفتار مسلمان منجر به عصبانیت او شد. اتفاقی که در ادامه باعث اخراج آگیره از کنار زمین شد و البته تاحدودی جو بازی را متشنج کرد.

البته بعد از پایان بازی، سروش رفیعی و برانکو برای اسماعیل مطر، کاپیتان الوحده، اصل ماجرا را توضیح دادن تا سوتفاهم امارتی‌ها در این مساله برطرف شده باشد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 766001

وب گردی

وب گردی