در راستای رشد و شکوفایی و درخشش سما همه تلاش می کنیم

دکتر سیدجواد انگجی در جلسه ویژه شورای نظارت و هماهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به نزدیکی سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعلام آن از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 61 افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با تأیید امام راحل تأسیس شد و با ژرف‌اندیشی توانست باری از دوش آموزش عالی بردارد.

به گزارش ایسکانیوز،دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از واحد تبریز به عنوان نخستین واحد دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد و گفت: در ابتدای تأسیس این دانشگاه حتی محتاج یک اتاق بودیم اما با توکل بر خدا ثابت کردیم می‌توان با دست خالی نیز موفق شد.
وی تأکید کرد: در راستای رشد و شکوفایی و درخشش سما همه تلاش می کنیم و دانشگاه در اختیار مجموعه سما است .
انگجی کار و فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یک محیط علم و فرهنگ، نعمت خداوندی دانست و گفت: آموزش جوانان و آینده‌سازان کشور و تلاس در پیشبرد علم و معرفت توفیق بزرگی است و برای همه تلاشگران این دانشگاه مخصوصاً مدیران و سکان‌داران جدید آن آرزوی موفقیت می‌کنم.
دکتر شهریار حسن زاده معاون سما استان آذربایجان شرقی هم گفت: اکنون در مجموعه سما این استان 23 مدرسه با دو هزار و 444 دانش آموز و 11 آموزشکده با پنج هزار 441 دانشجو به همراه 110 همکار آموزشی و 13 عضو هیأت علمی مشغول هستند.
وی افزود: سال گذشته با افزایش آمار دانش‌آموزان و کاهش 0/4 درصدی دانشجو مواجه بودیم که نشان از فعالیت رو به رشد سما در استان دارد که مرهون هدایت و مدیریت دکتر انگجی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی است.
حسن زاده از راه‌اندازی سیستم آموزش سه بعدی خبر داد و گفت: سیستم آموزش سه بعدی هولوگرافیک یک شیوه جدید آموزشی است که توسط همکاران طراحی شده و در دو ماه آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.
جلسه ویژه شورای نظارت و هماهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و اداره کل روابط عمومی استان با حضور اعضای این شورا در سالن شمس واحد تبریز برگزار شد.
منتشرکننده:امین محمودی نیا
کد خبر: 766009

وب گردی

وب گردی