انجام روزانه 30 پرواز برای اعزام حجاج از ابتدای مرداد 96

در دیدار مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با رئیس سازمان حج و زیارت، انجام روزانه 30 پرواز از ابتدای مرداد ماه 96 برای اعزام زائران ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه گزارش داد، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار، توضیحاتی پیرامون روند برنامه ‌ریزی و اقدامات حج سال جاری داد .
وی افزود: با تلاش هیات مسکن حج جمهوری اسلامی، کار تدارک مسکن در مدینه منوره نهایی شده و بیش از 80 درصد از هتل‌های مورد نیاز حجاج در مکه مکرمه تامین شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام 86 هزار و 500 زائر ایرانی به حج امسال، برنامه‌ریزی برای پروازهای حج را یکی مهم‌ترین بخش‌های امور اجرایی حج توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به فرصت بسیار کم لازم است شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برنامه مناسبی برای انتقال حجاج تدارک ببینند و آمادگی لازم را داشته باشند.
فرهاد پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی ناوگان هوایی این شرکت برای خدمات رسانی به حجاج گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خدمت شایسته به حجاج را امری واجب برای خود تلقی می‌کند و خدمت به زائران خانه خدا برای این مجموعه افتخار است.
وی در این دیدار با توجه به افزایش 35 درصدی حجاج نسبت به سال 94 اظهارداشت: از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات پروازی مناسب در حال انجام است و با توجه به افزایش تعداد حجاج روزانه 30 پرواز برای اعزام حجاج به سرزمین وحی انجام خواهد شد.
اعزام بیش از 86 هزار زائران ایرانی برای انجام اعمال حج تمتع از مرداد ماه امسال آغاز می شود و پیش بینی شده است که بین 20 تا 25 هزار نفر از این زائران از فرودگاه امام ( ره ) به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام شوند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 766017

وب گردی

وب گردی