رهبر حزب کارگر انگلیس:‌ درصورت شکست در انتخابات هم از رهبری حزب دست نمی‌کشم

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس اعلام کرد، حتی اگر حزبش در انتخابات سراسری زودهنگام ماه آتی شکست بخورد، رهبری این حزب را ترک نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از روزنامه دیلی میل، جرمی کوربین، رهبر ۶۷ ساله حزب کارگر انگلیس اظهار کرد درباره پیروزی در انتخابات زودهنگام ۸ ژوئن جدی است و متعهد به تداوم مبارزه در کمپین انتخاباتی برای کسب پیروزی شد.

کوربین در مصاحبه‌ای با پایگاه بازفید، تصریح کرد، صرف نظر از نتیجه انتخابات ماه آینده میلادی او در سمت رهبری حزب کارگر که از سپتامبر ۲۰۱۵ آن را به دست آورد، باقی خواهد ماند.

این در حالی است که نظرسنجی‌ها و کارشناسان پیش بینی می‌کنند محافظه کاران انگلیسی تحت رهبری ترزا می، نخست وزیر این کشور در انتخابات سراسری زودهنگام ژوئن پیروزی قاطعی به دست خواهند آورد.

با این حال جرمی کوربین سفرهای اخیرش به نقاط مختلف انگلیس به منظور جلب آرای رای دهندگان را برجسته کرد و گفت: من کسی بودم که رهبر این حزب انتخاب شدم و همچنان رهبر این حزب خواهم بود. من درباره پیروزی در انتخابات جدی هستم. من سفرهایم به دیگر نقاط را با جدیت انجام می‌دهم و به وورچستر، لیمینگتون، وارینگتون و کرایدون سفر کردم. من برای این منظور به همه نقاط سراسر کشور خواهم رفت زیرا هدف ما پیروزی در انتخابات است و ما برای پیروزی در این کمپین مبارزه می‌کنیم.

این در حالی است که کوربین اخیرا به رای دهندگان انگلیسی اطمینان داد حزبش اگر در انتخابات پیروز شود مالیات را برای افراد با درآمد پایین و متوسط افزایش نخواهد داد.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 766043

وب گردی

وب گردی