برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات شفاهی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

برای اولین بار مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشجویان ، اساتید و کارمندان با حضور داوران برجسته استانی در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با استقبال بسیار بالای متقاضیان برگزار شد .

به گزراش ایسکانیوز، دکتر ولی اله کوهدار معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه گفت این مسابقات در راستای بخشنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی و در قالب سرفصل های تعیین شده برگزار می گردد .

کوهدار گفت : در مرحله درون واحدی مسابقات شفاهی دانشجویان در چهاررشته ترتیل ، تحقیق ، حفظ و اذان در دو بخش خانم ها و آقایان با تعداد 20 نفر شرکت کننده در بخش اساتید 6 نفر و در بخش کارمندان نیز 15 نفر شرکت کننده برگزار گردید که از بین شرکت کنندگان در این مرحله افرادی که بتوانند حداقل امتیاز که 70 از 100 میباشد را کسب نمایند به مسابقات شفاهی قرآن و عترت استان البرز که در واحد کرج برگزار می گردد اعزام خواهند شد .

دکتر کوهدار در خاتمه گفت با تلاش هایی که صورت گرفته امیدواریم کانون قرآن و عترت واحد در آینده نزدیک شروع به فعالیت کرده و با توجه به استقبال خوبی که دانشجویان از مباحث قرآنی دارند لزوم وجود این کانون بسیار احساس می شود و این کانون قطعا با حضور دانشجویان علاقمند تبلوری خوبی را خواهد داشت .

کد خبر: 766066

وب گردی

وب گردی