نقش مشارکت جوانان در حفظ محیط زیست بررسی می‌شود

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان از برپایی میزگردهای تخصصی با موضوع نقش مشارکت جوانان در حفظ محیط زیست همزمان با چهارمین روز از هفته جوان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازخبرگزاری قرآن(ایکنا)، محسن طلایی ماهانی، مدیرکل طرح‌های ملی جوانان برنامه‌های چهارمین روز از هفته جوان را مرتبط با محیط زیست دانست و گفت: جوانان و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه، با رئیس سازمان محیط زیست هر استان دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

وی برگزاری برنامه‌های پاکسازی محیط زیست را از جمله برنامه‌های امروز خواند و گفت: میزگردهای تخصصی با موضوع نقش مشارکت جوانان در حفظ محیط زیست در رسانه‌ها برگزار می‌شود.

طلایی به برپایی کارگاه، همایش، نشست و پاتوق، دریافت ایده، اعلام فراخوان، راه‌اندازی یا تقویت کمپین با موضوع مشارکت جوانان در مصرف بهینه آب و انرژی اشاره و عنوان کرد: امروز با برپایی مراسم یاد شده به برسی راهکارهای مصرف بهینه انرژی از سوی جوانان می‌پردازیم.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان از برپایی اردوهای گردشگری طبیعت در استان طی چهارمین روز از هفته جوان خبر داد و گفت: کمپین‌های فضای مجازی حمایت از محیط زیست امروز به جوانان معرفی و راه‌اندازی می‌شود.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 766090

وب گردی

وب گردی