نمایش " دن کیشوت" با تصاویری متفاوت از میلاد کی مرام

صحرا رمضانیان، درباره تصاویری که از میلاد کی مرام در نمایش " دن کیشوت" پخش می شود، گفت: تمام تصاویری که از کی مرام گرفته شده است، کارگردانی شده و مدیر فیلمبرداری، علی عسگری است که تقریبا یک ماه برای این تصویرها زحمت کشید.

صحرا رمضانیان کارگردان نمایش 'دن کیشوت' درباره نمایشنامه این اثر نمایشی به ایسکانیوز، گفت: نمایشنامه براساس رمان دن کیشوت نیست در واقع با نگاهی به کاراکتر دن کیشوت نوشته شده است. یعنی ما یکسر ی ملاکهایی از این کاراکتر لازم داشتیم که همان خصیصه هایی که می خواستیم را از این کاراکتر برداشتیم و در واقع براساس آن رمان نوشته نشده است.
وی ادامه داد: دن کیشوت سروانتس در واقع مردی است که دچار توهم است و کلا در دنیای مجازی خودش زندگی میکند. ما این کاراکتر را به دنیای امروز آوردیم و گفتیم ما به ازای این توهم و خیال در دنیای امروز چه میتواند باشد که در نهایت به دنیای مجازی رسیدیم.
صحرا رمضانیان به عنوان طراح و نویسنده در خصوص شخصیت دون کیشوت گفت: دون کیشوت قصه ما، در واقع منشی یک برنامه آنلاین است و از طریق انرژی درمانی قصد دارد به مردم کمک کند. حالا خود این کاراکتر دچار افسردگی اینترنتی است و یک جوری گرفتار دنیای مجازی شده است آن قدر که با دنیای واقعی و دنیای بیرونی نمی تواند ارتباط برقرار کند و حتی از خانه اش نمی تواند خارج شود، این برنامه تهیه کننده ای به نام سانچو دارد که این برنامه را حمایت می کند.
او ادامه داد: دون کیشوت قصه ما به طور مداوم در نمایش می گوید من به مردم کمک میکنم و واقعا انرژی من به مردم کمک میکند. اما در واقع چیزی که ما میبینیم او فردی منفعل و شکست خورده است و اصلا حتی برای زندگی شخصی خودش نمی تواند کاری کند چه برسد به اینکه بخواهد به مردم کمک کند.
رمضانیان درباره نوع اجرای نمایش " دن کیشوت"، گفت: اجرا براساس تصاویر و استارتاپ لایوهایی است که از طریق ویدیو پرژکشن روی زمین، نمایش داده می شود و کاراکتر ما روی مستطیل نوری که در اجرا تعبیه شده است از ابتدا تا آخر نمایش بازی میکند.

وی در پایان با اشاره به حضور افتخاری میلاد کی مرام، گفت: بستگی به آقای کی مرام دارد که هر شب در نمایش حضور داشته باشد یا نه اما در اجرا ما از تصاویر او استفاده کردیم و تصاویری که از او داریم بسیار متفاوت و در واقع برای مخاطب جذاب است زیرا پیش از این " دن کیشوت" را به همین شیوه در شهرستان اجرا کردیم که بازخوردهای بسیار خوبی داشت.
وی تصریح کرد: تمام تصاویری که از کی مرام گرفته شده است، کارگردانی شده و مدیر فیلمبرداری علی عسگری است که تقریبا یک ماه برای این تصویرها زحمت کشید، تمرین کردیم و برای آنها دیالوگ نوشتیم.

به گزارش ایسکانیوز، نمایش " دن کیشوت" هر روز ساعت ١٧ در تئاتر باران روی صحنه می رود.

خبرنگار: رضایی/ انتشار: سلیمی

501500

کد خبر: 766169

وب گردی

وب گردی