مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری ورودی سال92 واحد خوی برگزار شد‎

مراسم جشن فارغ التحصیلی 109 نفر از دانشجویان رشته پرستاری ورودی 1392 با حضور دکتر علیرضا لطفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی ، دکتر رضاپور مقدم معاون دانشجویی فرهنگی این دانشگاه، اولیای محترم دانشجویان پرستاری، اساتید و تعدادی از پرسنل بیمارستان های قمر بنی هاشم و مدنی در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی ضمن تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اصغر(ع) گفت:«فارغ التحصیلی پایان کسب علم نیست و در واقع شروع یک مرحله دیگر برای ادامه در تحصیلات عالی است.»
وی افزود شغل پرستاری یک حرفه حساسی است که با سرنوشت انسان سر و کار دارد بنا بر این رعایت اخلاق حرفه ای، صداقت و جدیت در کارها نکات قابل توجه در امر علوم مراقبتی محسوب می شوند که باید سرلوحه فعالیت های همه ما قرارگیرند.
وی تصریح نمود:«با تلاشی که از سال گذشته انجام یافته انشاءالله در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری در این واحد باشیم.»
سرکار خانم صدیفی مدیر گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با بیان این که از علمی که آموختید در راه خدمت به مردم خود استفاده کنید، تصریح کرد که امروز برای همه ما روز شکر است و به فارغ التحصیلان نیز توصیه کرد که هرچه آموخته اید از امروز باید در طبق اخلاص گذاشته و به مردم عزیز کشورمان هدیه کنید تا مردم بتوانند از زحماتی که کشیده اید بهره ببرند و مشمول دعای خیر و رحمت الهی شوید.
وی در پایان از اساتید، دانشجویان و خانواده های محترم دانشجویان که در رشد و شکوفایی این دانشجویان زحمات زیادی را متقبل شدند تشکر و قدردانی حکرد.
در پایان مراسم نماینده دانشجویان، متن سوگند نامه را قرائت نموده و دانشجویان فارغ التحصیل در حضور اساتید و اولیای خودشان به قرائت سوگند نامه پرداختند.

کد خبر: 766172

وب گردی

وب گردی