دانشگاهیان در انتخابات مشارکت گسترده خواهند داشت

همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه  و روز جوان مراسم جشن با شکوهی با حضور دکتر علیرضا ملایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشنی با حضور گسترده دانشجویان ، اساتید ، کارکنان و اعضای هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی بیضا در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد .

سرپرست واحد بیضا. ،ضمن خیر مقدم به تمامی شرکت کنندگان روز جوان و فرارسیدن نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به تمامی دانشگاهیان تبریک و تهنیت عرض کرد .

دکتر علیرضا ملایی اظهار داشت : جوانی نعمتی بزرگ و فرصتی است که باید مغتنم بشماریم و از این نیروی جوانی باید برای رسیدن به اهداف والا و پیشرفت در زندگی استفاده مطلوب ببریم .

سرپرست واحد بیضا همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: با نزدیک شدن 29 اردیبهشت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، شرکت در انتخابات امری لازم و ضروری است که قطعا دانشگاهیان دراین دوره از انتخابات مشارکت گسترده ی خواهند داشت .

این مراسم جشن با مولود خوانی توسط مداح اهل بیت و اجرای موسیقی سنتی و توزیع شیرینی همراه بود که با استقبال گسترده حاضرین روبرو شد .

کد خبر: 766186

وب گردی

وب گردی