جشن ازدواج دانشجویی با حضور 220 زوج دانشجو در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) از برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور 220 زوج دانشجو خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانش فرد ضمن تبریک این مراسم فرخنده به زوج های دانشجو و آرزوی زندگی سعادتمند در کنار هم برای آنها، دین اسلام را دین رفعت، محبت و مهربانی عنوان و اظهار کرد: شادی در وهله اول برای مسلمانان است، چیزی که در آیات و احادیث به آن تأکید شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات هدف از برگزاری مراسم ازدواج های دانشجویی را ، ترویج ازدواج آسان، بهنگام، آگاهانه و پایدار بین دانشجویان و جوانان دانست.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج و مهارت های زندگی را با استفاده از اساتید برجسته و تراز اول کشور از جمله ویژه برنامه های این مراسم است .

دانش فرد ضمن اشاره به کاهش نرخ ازدواج و همینطور بالا رفتن سن ازدواج در میان جوانان ، افزود: همه مشکلات کم شدن رغبت جوانان برای ازدواج ، ناشی از مسائل مالی و اقتصادی نبوده بلکه باید در نهاینه کردن فرهنگ صحیح ازدواج در جامعه تلاش شود و خوشبختانه سیاست های تعریف شده در حوزه فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در همین راستا پایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج در میان جوانان خطری برای کشور از نظر تولید نسل و پیری جامعه محسوب می شود، گفت: امروز شاهد کاهش نرخ فرزندآوری در ایران هستیم که نیازمند اجرای برنامه های آموزشی و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه است.

لازم به ذکر است، برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی در روز چهارشنبه مورخ 20 اردیبهشت از ساعت 9 الی 17 در واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد و ویژه دانشجویانی است که تاریخ عقدشان از مهر ۹۴ تا مهر 95 است.

کد خبر: 766202

وب گردی

وب گردی