همه اعضاى تیم نفت راهى خرمشهر خواهند شد

همه اعضای تیم فوتبال نفت برای حضور در فینال جام‌حذفی راهی خرمشهر خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، رغم محرومیت آل نعمه،بوعذار،توحید غلامی و تاکید پزشک تیم نفت مبنی بر مصدومیت مبعلی و مطهری و اعلام فخرالدینی مبنی بر غیبت در فینال بدلیل آسیب دیدگی به درخواست سرپرست تیم و کادر فنی برای همه بازیکنان و اعضای تیم بلیط پرواز به آبادان رزرو شده و امکان سفر برخی از غایبین تیم به خرمشهر وجود دارد تا در صورت قهرمانی روی سکو رفته و مدال خود را دریافت کنند.

علی دایی و کادر فنی هم با توجه به مصدومیت سه بازیکن تیم تدابیری اندیشیده‌اند تا تیم نفت با قدرت در فینال حذفی به میدان برود.

شاگردان دایی پس از غلبه بر دو تیم لیگ دو و سه با برتری مقابل نساجی در قایم شهر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و پس از برتری مقابل استقلال در تهران و سپاهان در اصفهان به بازی فینال راه یافتند.

تیم نفت در دو دیدار مقابل استقلال و سپاهان از اشتباهات داوری لطمه دید و بواسطه همین اشتباهات تاثیرگذار و اعتراض دایی و بازیکنانش شاهد محرومیت ال نعمه،غلامی و بوعذار و غییت آنها در فینال خواهیم بود.

دایی هم بدلیل اخراج در بازی نیمه نهایی و اعتراض به اشتباهات داور از همراهی تیم در فینال محروم بوده و از سکوها تیم را هدایت خواهد کرد.

محمد دایی،بهزاد غلامپور،محمدرضا مهرانپور و عالی در غیاب دایی روی نیمکت خواهند بود و طبق روال قبلی محمد دایی از لب خط شاگردانش را هدایت خواهد کرد.

محسن خلیلی مربی-سرپرست تیم هم در کنار دستیاران دایی خواهد بود. علی دایی که دو بار با پرسپولیس به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافته در تلاش است تا مزد زحمات شاگردانش در این فصل را با کسب عنوان قهرمانی دریافت کند.

دایی و دستیارانش برای پرکردن جای خالی غایبان فیکس و ذخیره تیم تدابیری اندیشیده و در این باره با هم همفکری کرده و امیدوار هستند که با اجرای صحیح برنامه های فنی و تاکتیکی مدنظر غییت برخی نفرات تیم در فینال تاثیرگذار نباشد.

601

کد خبر: 766232

وب گردی

وب گردی