زمان تولید قطعات آیفون 8 اپل مشخص شد

در جدیدترین گزارش منتشر شده از تولید قطعات آیفون، عنوان شده است که تولید قطعات آیفون 8 از ماه آینده آغاز خواهد شد و زمان ذکر شده یک ماه زودتر از چیزیست که اکثر تحلیلگران پیش بینی کرده بودند.

به گزارش ایسکانیوز، طبق خبری که توسط Economic Daily News منتشر شده، Kinsus Interconnect و Zhen Ding، دو شرکتی هستند که در ماه ژوئن کار تولید قطعات نسخه ی سالگرد دهمین تولید آیفون را آغاز خواهند کرد.

کمپانی TSMC نیز که قرار است چیپست های A11 که در آیفون 7 اس، 7 اس پلاس و آیفون 8 مورد استفاده قرار می گیرد تولید کند، تولید انبوه این تراشه ها را از ماه جولای آغاز می کند. اما با وجود اینکه تولید کنندگان اپل کار خود را زودتر آغاز خواهند کرد، این بدین معناست که آیفون های نسل زودتر وارد بازار میشوند. اپل احتمالا آیفون های جدید را در ماه سپتامبر معرفی میکند و ماه بعد از آن گوشی های جدید خود را وارد بازار میکند.

بنابراین علت سفارش زودهنگام اپل به تولید کنندگان خود تنها یک دلیل میتواند داشته باشد و آن هم این است که کوپرتینویی ها فروش فوق العاده بالایی را برای آیفون های بعدی تخمین زده اند و نمیخواهند با مشکل کمبود قطعات و تامین نیاز بازار مواجه شوند. به همین دلیل اپل تا پایان سال میلادی جاری 95 میلیون نمایشگر اولد را از سامسونگ دریافت خواهد کرد تا احتمالا شاهد رکورد های شکنی دیگری از این کمپانی در بخش فروش گوشی های جدید خود، به خصوص نسخه ی ویژه یعنی آیفون 8 باشیم.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 766269

وب گردی

وب گردی