برجام خدمت بزرگی به کشور بود و عملکرد ظریف و نمره او بیست است

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت روحانی عملکردی نسبتاً موفق داشته، برجام خدمت بزرگی به کشور بود و عملکرد دکتر ظریف و نمره او ، انصافاً بیست است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی شامگاه سه شنبه در همایش انتخاباتی حمایت از نامزدی حجت الاسلام حسن روحانی در شهرستان املش، با اشاره به تاکید پیامبر عظیم الشأن اسلام بر رعایت اخلاق در جامعه بیان کرد: اگر اخلاق در زندگی، خانواده و جامعه تضعیف شود، هرچقدر در آن زندگی تعبد، انجام حج و ... باشد، آن زندگی و جامعه، پیشرفتی نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه نباید پیروزی در انتخابات را به هر قیمتی خواست، افزود: فرق حکومت امام علی (ع) و معاویه این بود که معاویه حکومت بر مردم را به هر قیمتی می خواست و برای رسیدن به آن همه چیز را ابزار قرار می داد ولی امیرالمومنین، چنین دیدگاهی نداشت.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در کارهای تبلیغاتی خویش به هیچکس تهمت نزنید، خیلی برای نظام جمهوری اسلامی بد است که در یک مناظره تلویزیونی فردی ادعایی کند و وزرای دولت را دروغگو بداند! چه گناهی بزرگتر از تهمت زدن.
حجت الاسلام میبدی ادامه داد: اگر انسان ها خرد و داد را به هم بیامیزند و در جامعه پیاده کنند، آن جامعه به سوی نیک بختی قدم بر خواهد داشت و اگر بی خردی در جامعه ای حاکم شود، پیشرفتی در آن جامعه رخ نمی دهد.


وی با اشاره به شرایط کشور قبل از استقرار دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم، وارث دولتی است که سقوط اخلاقی داشت، ما را در دنیا منزوی کرده بود، فاسد بود و در چنین شرایطی، حجت الاسلام روحانی دولت را در دست گرفت.


عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دولت روحانی عملکردی نسبتاً موفق داشته، برجام خدمت بزرگی به کشور بود و عملکرد دکتر ظریف و نمره او ، انصافاً بیست است.


انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت السلام حسن روحانی، سید ابراهیمی رئیسی و آقایان اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی طبا، سید مصطفی آقامیرسلیم و محمدباقر قالیباف نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.


بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2 هزار و 583 آبادی دارای سکنه است.


شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

308/200

کد خبر: 766285

وب گردی

وب گردی