بررسی درخواست وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران در تیم‌های دولتی

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از بررسی پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان در خصوص سربازی وزشکاران در تیم های دولتی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار موسی کمالی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم های ورزشی می‌توانند به جز تیم های متعلق به نیروهای مسلح در باشگاه های دولتی یا خصوصی خدمت کنند یا خیر، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان از ستاد کل نیروهای مسلح خواسته تا اجازه داده شود که بعضی از ورزشکاران مشمول، سربازی خود را در باشگاه های دولتی سپری کنند که این موضوع از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و فدراسیون های ورزشی تعامل خوبی با یکدیگر دارند اظهار کرد: در همین راستا به دنبال راهکارهایی هستیم تا بتوانیم به ورزشکاران و تیم های ورزشی کشور کمک کنیم.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: بنابراین پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان منتفی نیست و در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه فعلا این مقررات تغییر نکرده است ، افزود:‌ در حال حاضر ورزشکاران باید خدمت سربازی خود را در تیم‌های متعلق به نیروهای مسلح سپری کنند.

کمالی در خاتمه افزود: تنها آن دسته از مشمولان سربازی که عضو تیم ملی یا در سطح تیم های ملی هستند می‌توانند در صورت موافقت فدراسیون های ورزشی و ستاد کل نیروهای مسلح، سربازی خود را در یکی از تیم های ورزشی غیرنظامی سپری کنند اما این موضوع در حال حاضر برای دیگر ورزشکاران اجرایی نیست.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 766300

وب گردی

وب گردی