جستجو برای یافتن ناپدیدشدگان سیل لردگان / روستای سیل‌زده سیدمحمد  بخش منج جابجا می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جستجو برای یافتن ناپدیدشدگان سیل اخیر در روستای سید محمد بخش منج ادامه می‌یابد و این روستا به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیل جابجا می‌شود.

به گزارش ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در بازدید خود روستای سیل زده سیدمحمد بخش منج از توابع شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: روستای سیدمحمد بخش منج از توابع شهرستان لردگان جابجا می‌شود.

وی با اشاره به هشدارهای مسئولان دولت یازدهم و دیگر دولت‌ها برای جابه‌جایی این روستا، تصریح کرد: بارها مسئولین بسیاری جابه‌جایی این روستا را ضروری اعلام کردند اما با مخالفت اهالی مواجه شده بودند.

استاندار از انجام جانمایی و مکانیابی مورد نیاز برای جابجایی روستای سیدمحمد لردگان خبر داد و گفت: پس از اعلام نظر کارشناسی، اقدامات لازم در این زمینه در اسرع وقت انجام می‌شود.

سلیمانی دشتکی افزود: جستجو برای یافتن ناپدیدشدگان سیل اخیر در روستای سید محمد بخش منج با استفاده از ابزار مورد نیاز ادامه می‌یابد.

استاندار خاطرنشان کرد: گروه های کارشناسی در حال برآورد میزان خسارت ناشی از سیل هستند که به محض جمع‌بندی، نتیجه اعلام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: خسارت سیل روستای سیدمحمد از توابع بخش منج شهرستان لردگان از طریق مجلس شورای اسلامی به‌منظور جبران خسارت پیگیری می‌شود.

محمد خالدی مسئولان را موظف به اجرای اقدامات لازم در خصوص جابجایی روستای سیدمحمد بخش منج و سایر روستاهای در معرض خطر دانست و گفت: در حادثه سیل اخیر استاندار چهارمحال و بختیاری به موقع دستور لازم برای بسیج نیروهای امدادی و اعزام به منطقه برای خدمات‌رسانی و جستجوی ناپدیدشدگان را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، استاندار چهارمحال و بختیاری طی بازدید خود از این روستا، پیام همدردی رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهوری، دفتر رئیس جمهوری، وزیر کشور و تعدادی دیگر از مسئولان ملی را به مردم حادثه دیده این شهرستان ابلاغ کرد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 766301

وب گردی

وب گردی