«بی پدر» هفته آینده هم دو اجرایی است

تاریخ پایان اجرای  دو اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای اصلی و چهارسو مجموعه تئاتر شهر اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تاریخ پایان اجرای نمایش‌های «هملت» در تالار اصلی و «بوف کور» در تالار چهارسو مشخص شد.

نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر که از پنجشنبه 17 فروردین ماه در تالار اصلی به صحنه رفته، روز جمعه 22 اردیبهشت ماه به اجرای خود در این تالار پایان میدهد.

نمایش « بوف کور» به کارگردانی ناصر حسینی هم که از روز سه شنبه 15 فروردین ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده، روز جمعه 22 اردیبهشت ماه از این تالار خداحافظی می‌کند.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون نمایش‌های «روح جهنمی » به کارگردانی بابک محمدی و «محفل بی عاری» در تالار سایه ، « بی پدر» به کارگردانی سید محمد مساوات در تالار قشقایی و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد در کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه‌اند.

نمایش «بی پدر» هفته آینده هم در دو نوبت به صحنه می‌رود. نمایش «بی پدر» به کارگردانی سید محمد مساوات به دلیل استقبال تماشاگران هفته آینده نیز در دو نوبت به صحنه می‌رود.

نمایش «بی پدر» به طراحی وکارگردانی سید محمد مساوات که این روزها در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته از روز یکشنبه 24 تا روز جمعه 29 اردیبهشت در دونوبت ساعت‌های 17:30 و 20 به صحنه میرود.

این نمایش با بازی حسین منفرد، ابراهیم نائیج، علی حسین زاده، میلاد آریافر، علیرضا گلدهی، کوروش شاهونه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 766337

وب گردی

وب گردی