داستان ناداوری ها برعلیه دانشگاه آزاد اسلامی همچنان ادامه دارد

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در چند بازی اخیر خود اسیر اشتباهات داوری شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران روزهای دوشنبه و سه شنبه ادامه پیدا کرد و طی آن تیم دانشگاه آزاد اسلامی طی دو دیدار بسیار فشرده و نزدیک درخانه نفت آبادان مغلوب این تیم پرمهره شد. با مقایسه ای بین بازیکنان دوتیم کمتر کسی تصور می کرد که تیم جوان دانشگاه آزاد اینگونه موی دماغی آبادانی ها شود اما این اتفاق افتاد و شاگردان فرزاد مستحق حداقل یک برد از این دودیدار بودند. اما نکته مهم اینجاست که انگار همچون فصل قبل قرار نیست داستان سوت های پراشتباه علیه تیم دانشگاه آزاد تمام شود.

کافی است نگاهی به دوقضاوت تیم های داوری دو دیدار دوشنبه و سه شنبه بیندازیم و پی به این نکته ببریم که انگار قرار نیست نتیجه این مرحله ازلیگ براساس عملکرد فنی دوتیم رقم بخورد. نحوه قضاوت داوران مسابقه دوم دوتیم دانشگاه آزاد و نفت واقعا جای سوال داشت و حتی کار تاجایی پیش رفت که ناظر مسابقه هم در انتهای بازی خطاب به کادر فنی دانشگاه آزاد اسلامی اذعان کرد که درلحظات پایانی بازی قضاوت برعلیه تیم مهمان صورت گرفته و این موضوع را گزارش خواهد کرد. اما یکی نیست که بپرسد که مگر دربازیهای قبلی این گزارش ها دردی از تیم دانشگاه آزاد دوا کرده که این دفعه بکند.

واقعا تا کی قرار است سوت های جانبدارانه به نفع برخی از تیم های خاص و متمول زده شود؟ آیا این نوع قضاوت ها باعث نمی شود شائبه حمایت فدراسیون از برخی تیم ها رنگ واقعیت به خود بگیرد؟ امیدواریم درهمین لیگ شاهد پایان سوت های مقرضانه برعلیه تیمی باشیم که با کمترین بودجه درمقایسه به سایر مدعیان به جمع چهارتیم راه یافته اما انگار این موضوع خیلی به مذاق برخی ها درفدراسیون بسکتبال خوش نیامده است. آیا میتوان امیدوار بود که روزهای جمعه و شنبه در دیدار های سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی دیگر شاهد چنین قضاوت های جانبدارانه ای دربازی دوتیم دانشگاه آزاد اسلامی و نفت آبادان نباشیم؟

601

کد خبر: 766353

وب گردی

وب گردی