فتوره چی:  برای توسعه  بخش خصوصی در ورزش ، به اسکواش آمدم

عضو هیات رییسه فدراسیون اسکواش گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری جهت تولید اشتغال و سرمایه گذاری بخش خصوصی به اسکواش آمدم.

علی فتوره چی در مورد دلایل حضورش به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون اسکواش در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: از دوران کودکی به ورزش های راکتی به ویژه اسکواش، تنیس و اخیراً نیز به ورزش زیبا و مهیج پدل که به عنوان کمیته ای در فدراسیون اسکواش فعال است علاقمند شدم . با توجه به اشتغال در بخش خصوصی به کمک همکارانم در حال احداث نخستین مجموعه استاندارد پدل کشور در باشگاه انقلاب هستیم و نشست های مختلف و موثری با رییس فدراسیون اسکواش تاکنون داشتیم.

وی افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال طرحی را به ریاست فدراسیون اسکواش ارائه نمودم که براساس آن و با اخذ مجوز از ارگان های ذیربط همانند شهرداری در محل هایی که دارای فضاهای بلا استفاده و در مقیاس کوچک وجود دارد می توان با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدام به احداث زمین های اسکواش و پدل نمود تا ضمن پیشرفت ورزش های مذکور ، باعث ایجاد اشتغال جوانان با سرمایه های اندک شود.

فتوره چی در مورد نقاط قوت اسکواش ایران خاطر نشان کرد: بزرگترین نقطه قوت اسکواش ، بعد مدیریتی و تشکیلاتی آن در کشوربوده، که این مهم در سایه تلاش ها و مجاهدت های رییس فدراسیون اسکواش در ایران و آسیا محقق شده است که باید از ظرفیت مذکور در کنار جوانان با استعداد کشور و با حمایت هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک صورت می گیرد به نحو احسن در راستای اعتلای این ورزش استفاده نمود. احداث زمین های بازی بیشتر جهت استفاده عموم مردم ایران یکی از راهکارهایی جهت ارزان سازی تجهیزات این ورزش است.

وی در مورد گسترش ورزش پدل افزود: ورزش پدل با توجه به نوپا بودن، امکان سیر مدارج ترقی با سرعت بیشتر و گرفتن کرسی های آسیایی سهل تر و محتمل است. خوشبختانه با افتتاح اولین مجموعه این ورزش در باشگاه انقلاب توسط ریاست فدراسیون گام های موثری در جهت گسترش این ورزش در بین جوانان برداشه شده است.

خبرنگار: پیمان تبریزی - انتشار دهنده:

کد خبر: 766435

وب گردی

وب گردی