سلامت، به عنوان یکی از اولویت های اساسی کشور باید از فضای سیاسی دور بماند

مهندس موهبتی گفت: سلامت بعنوان یکی از اولویت های اساسی کشور باید از فضای سیاسی به دور بماند و خدمت در این بستر ارزشمند بوده و نزد خداوند پاداش عظیم دارد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون برنامه ریزی،‌ هماهنگی،‌ حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امنیت و سلامت دو نعمت خدادادی است که با از دست دادن آنها ارزش آن برای فرد روشن می شود و تامین آن از وظایف تمامی حکومت ها است.

موهبتی افزود: سلامت بعنوان یکی از اولویت های اساسی کشور باید از فضای سیاسی به دور بماند و خدمت در این بستر ارزشمند بوده و نزد خداوند پاداش عظیم دارد.
وی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر هاشم زاده در مدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد ، دکتر خالدی فر را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معرفی کرد.


براساس این گزارش استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم، به دستاوردهای های دولت یازدهم اشاره داشت و افزود: اجرای برنامه تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهایی است که ضمن متحول نمودن چهره حوزه سلامت، رضایتمندی بالای مردم را در پی داشته است.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: برجام و اجرای برنامه تحول نظام سلامت، دو اقدام مهم دولت یازدهم بود که برجام دستاوردهای ارزشمندی مانند مهار و کنترل تورم لجام گسیخته، ایجاد امنیت و آرامش و امید برای مردم و جوانان ، اجرای پروژه های عمرانی ارزنده در سراسر کشور و ارتقاء روابط بین المللی را در پی داشته است .

بر اساس گزارش وبدا، سلیمانی، در ادامه ‌کاهش قابل توجه پرداختی از جیب مردم و فراهم شدن امکان بیمه جمعیت 11 میلیون نفری فاقد بیمه را نیز از خدمات شایسته این دولت در حوزه سلامت عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته بودجه قابل ملاحظه ای نسبت به سایر استانها به حوزه سلامت استان تخصیص یافت که توانست وضعیت موجود را بهبود ببخشد.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 766511

وب گردی

وب گردی