همایش بین‌المللی «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم» برگزار می شود

همایش بین‌المللی «معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم» تیر امسال به همت انجمن معماری و شهرسازی البرز و جامعه مهندسان شهرساز و با حمایت دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه البرز، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای منطقه یک کشور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش بین‌المللی «معماری عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم» در دوره اول با شرکت کشورهای ایران و ترکیه و در دوره دوم با شرکت کشورهای ایران و هند برگزار شد، این همایش امسال در سومین دوره با حضور کشورهای ایران و ایتالیا برگزار می‌شود. تمام مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی رونمایی می‌شود.

این کنفرانس دارای شماره اختصاصی از مجله جهانی ISSN با کد اختصاصی 2476-6542 بوده و بدین واسطه در کتابخانه اسناد ملی ایران (نمایندگی رسمی ISSN در جمهوری اسلامی ایران) ثبت و در مقیاس ملی – جهانی رونمایی می‌شود.

از مزایای این همایش می‌توان به چاپ رایگان مقالات برگزیده کنفرانس در مجلات معتبر علمی پژوهشی، اهدای لوح تقدیر کنفرانس به برگزیدگان مقالات، برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی و ... اشاره کرد.

در این کنفرانس چهره‌های برجسته معماری ایران و جهان همچون سال‌های قبل حضور دارند و دکتر "ماریو کوچینلا"، دکتر محسن تدین رییس انجمن بتن ایران و پدر بتن ایران و دکتر "لیویو ساچی" رییس گروه معماران رم از سخنرانان کلیدی همایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد علمی به وب‌سایت http://www.iacut.comمراجعه کنند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 766523

وب گردی

وب گردی