جشن روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور پرشور دانشجویان، کارکنان ، اساتیدو و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان گفت: فرصت جوانی بهترین فرصت برای خودسازی، جامعه سازی و تولید علم در جامعه اسلامی است و این فرصت طلایی، ظرفیت بسیار بالایی را برای کشور ایجاد کرده است.

حجت الاسلام حمید انصاریان با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان یکی از اصول زندگی امام خمینی(ره) بود، افزود: مسئولین جمهوری اسلامی باید از ظرفیت جوانان حداکثر استفاده را بکنند و جوانگرایی مدنظر همه مدیران قرار گیرد.

وی گفت: امام مسئولیت اداره جنگ را به جوانان سپردند و اکثر فرماندهان جنگ سنی حدود 20 سال داشتند و همین جوانان توانستند هشت سال دفاع مقدس را به بهترین شکل مدیریت کرده و از کشور اسلامی دفاع کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اعتماد به جوانان، گفت: اعتقاد دارم فعالیت های فرهنگی و اقتصادی کشور باید به جوانان سپرده شود و جوانان بتوانند خودشان کشور را بسازند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان کرمان گفت: جوانان برای اینکه بتوانند به خوبی مسئولیت ها را انجام دهند باید خودسازی و تحصیلات خود را بالا ببرند و به فکر رفع نیازهای جامعه و خدمت به مردم باشند.

وی با تاکید بر این موضوع که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، افزود: همه مردم و خصوصا جوانان باید در انتخابات مشارکت داشته باشند و براساس معیارهای اسلامی بهترین افراد و شایسته ترین آن ها را برای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری انتخاب کنند.

انصاریان گفت: فرمان ها و سیاست های اعلام شده از سوی رهبری به قوای سه گانه باید مورد توجه مردم قرار گیرد و مدیران و مسئولین براساس پایبندی به این منویات گزینش شوند و باید معتقد ترین افراد به ولایت فقیه را انتخاب کنیم.

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی گروه های متخلف دانشجویی برگزار و در پایان به تعدادی از دانشجویان جوایزی اهدا شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 766548

وب گردی

وب گردی