مراسم بزرگداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد

دکتر غلامحسین خلف و دکتر طاهره نصر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از سوی سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، فرماندهی انتظامی استان فارس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز معلم توسط فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد از دکتر غلامحسین خلف ،مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه و استادیار گروه مکانیک و دکتر طاهره نصر، عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و استادیار گروه معماری واحد شیراز به دلیل همکاری و اهتمام که در مدیریت و شکوفایی دانش در فرماندهی انتظامی فارس داشتند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای فرماندهی انتظامی استان فارس رسیده است و خطاب به استادان آمده است:

«آنچه از بن جان می‌آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه‌ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز،تقدیر و تجلیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس‌‍‌های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال امروز را به امید فردایی شکوفاتر برای میهن اسلامی،با عصاره جان آبیاری می‌نمایید نثارتان کنم.

آرزومندم: ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام، از جان مایه می‌گذارید در کنف الطاف خاصه‌ی خویش قرار دهد.

به مناسبت بزرگداشت روز معلم،همکاری و اهتمام ارزنده‌‌ی جناب‌عالی در مدیریت و شکوفایی دانش در فرماندهی انتظامی فارس را ارج نهاده از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای شما توفیقات روز افزون مسئلت می‌نمایم.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 766625

وب گردی

وب گردی