ناصری:اصلاح طلبان تابع ائتلاف فراگیر خواهند بود

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان درخصوص انتشار لیست نهایی انتخابات شورای شهر تهران از سوی اصلاح طلبان گفت: توصیه می کنم دوستان از انتشار لیست جدا خودداری کنندزیرا هر لیستی منتشر می شد یقینا جای بحث و صحبت داشت.

عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان و استاد مدعو دانشگاه علوم و تحقیقات درخصوص لیست نهایی منتشر شده انتخابات شورای شورای شهر تهران با بیان این که من عضو شورای تصمیم گیری این لیست نبوده ام، در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: من به تصمیم جمع احترام می گذارم زیرا طبیعتا جمع بندی شورای عالی سیاستگذاری است و باید آن را پذیرفت پذیرفت.

اصلاح طلبان از ارائه لیست های جداگانه خودداری کنند

ناصری ادامه داد: توصیه می کنم دوستان از انتشار لیست جدا خودداری کنند؛ زیرا هر لیستی منتشر می شد یقینا جای بحث و صحبت داشت.

وی همچنین گفت: نظر شخصی بنده مبنی بر این است که لیستی بهتر از این لیست امکان انتشار داشت.

لیست نهایی انتخابات شورای شهر تهران دارای چارچوب خوب و قابل دفاعی است

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان درخصوص ساز و کار لیست منتشرشده گفت: لیست نهایی انتخابات شورای شهر تهران از لحاظ مراحل مورد بررسی قرار گرفته است چارچوب خوب و قابل دفاعی دارد، اما در مرحله نهایی و تصمیم گیری با هیات رئیسه شورای سیاستگذاری بوده که این لیست را ارائه داده اند.

ناصری ادامه داد: به هر صورت مراحل و ویرایش های و متعددی توسط افراد غیرذینفع تهیه شده و روند کار در مجموع روند قابل قبولی بوده است اما این لیست ممکن است مورد قبول ایده آل 100 درصد جامعه اصلاح طلبی نباشد.

اصلاح طلبان تابع ائتلاف فراگیر خواهند بود

وی با بیان این که مهمترین موضوع این است که اصلاح طلبان به یک ائتلاف فراگیر تن داده اند، گفت: اصلاح طلبان تابع ائتلاف فراگیر خواهند بود و اما دوستان باید توجه داشته باشند که انتخابات ریاست جمهوری به مراتب مهمتر از انتخابات شوراها است، نه به این معنا که به شوراها رای ندهند به این معنا که وضعیت لیست را ریاست جمهوری دغدغه خود نکنند و از ماوریت اول خود یعنی ماموریت نسبت به گزینش و تبلیغ برای روحانی غافل نشوند.

لیست نهایی انتخابات شورای شهر تهران دارای بلوک بندی های خاصی است

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا از افراد غیرچهره در این لیست استفاده شده است، گفت: قرار بر این نبوده که در لیست نهایی الزاما همه مطرح باشند؛ بلوک بندی هایی صورت گرفته است.

ناصری با اشاره به یکی دیگر از بلوک بندی های لیست نهایی شورای تهران گفت: از خصوصیت بلوک بعدی تخصص و رشته تحصیلی می توان نام برد، لذا اگر همه چهره های شناخته شده وزیر، معاون وزیر و یا استاندار بودند طبیعتا برای چهره های گمنام و چهره های نخبگان جدیدی که اساس اصلاح طلبی در گردش مدیریت نخبگان است محقق نمی شد.

وی در پایان گفت: به طور طبیعی باید حتما یکسری از چهره ها، چهره های ناشناخته و جوان باشند و عملکرد خود را به جامعه بشناسند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 766629

وب گردی

وب گردی