سفر ترامپ را مختل می کنیم

کارکنان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند سفر ترامپ را مختل خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت؛ کارکنان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی به علت حل نشدن وعده‌های بهبود وضع مالی آنها تهدید کرده اند سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی را مختل خواهند کرد.
کارکنان وزارت خارجه اسرائیل روز سه شنبه تهدید کردند روز پنجشنبه بر سر کار حاضر نمی شوند، اقدامی که می تواند سبب ایجاد اخلال در روند آمادگی برای سفر روز بیست و دوم ماه مه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل شود.
اتحادیه کارگران با ارسال نامه هایی به کارکنان خود در قدس و صد و دو سفارت خانه و کنسولگری اسرائیل در سراسر جهان به آنها اعلام کردند که اگر در روند اجرای توافق نامه شان در ارتباط با دستمزدها پیشرفتی حاصل نشود، آنها اقدامات لازم در راستای کسب آمادگی برای سفر رئیس جمهور آمریکا انجام نخواهند داد.
در این نامه آمده است: «در نشست ها حاضر نشوید، مجوزها را صادر نکنید، و تجهیزات لازم را ارسال نکنید و دیگر اقدامات مرتبط با این سفر را انجام ندهید.»
براساس توافقنامه ای که در سال دو هزار و چهارده امضا شد، وعده اجرای الگوی پرداختی جدیدی ظرف شش ماه داده شد. نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه وزارت خزانه داری از کارکنان خواست حقوق ها را بدون هیچ گونه افزایشی پرداخت کنند.
بودجه وزارت امور خارجه اسرائیل یک میلیارد و پانصد میلیون شِکِل است که نود و پنج درصد آن مربوط به هزینه های سفارت خانه ها، کنسولگری ها و پرداخت حقوق هاست.
بودجه عملیاتی وزارت امور خارجه اسرائیل برای انجام دادن فعالیت هایش در سراسر جهان تنها هشتاد میلیون شکل است.

300/306

کد خبر: 766631

وب گردی

وب گردی