میرسلیم:  به کارآفرینان تسهیلات می دهیم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به کارآفرینانی که برای جوانان شغل ایجاد کنند درصدی کارشناسی شده به عنوان تسهیلات اختصاص می دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمصطفی آقامیرسلیم که برای ضبط برنامه ای در شبکه خبر حضور یافته بود در جمع خبرنگاران افزود: مسائل اقتصادی مستقیما با زندگی روزمره مردم سر و کار دارد و قرار است در این برنامه برخی سوالات در بحث معیشت، کار، شیوه زندگی، سلامت اجتماعی و مبارزه با فساد را پاسخگو باشم و نکاتی تقدیم خواهم کرد که بیان کننده نظریاتم در این زمینه است و چاره گشای مشکلات ماست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تسهیلاتی برای کارآفرینانی که جوانان را استخدام کنند در نظر گرفته اید افزود: هر چه کارآفرینان به این موضوع تشویق شوند موثرتر است و در حد امکان درصد کارشناسی شده را برای این کارآفرینان در نظر می گیریم که برای حل مشکل بیکاری جوانان اشتیاق پیدا کنند.

میرسلیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر موافقید که نامزدهای ریاست جمهوری اموال خود اعلام کنند گفت: این کار خوبی است و تکلیف آن در قانون هم روشن شده است و همه وزرا و نزدیکانشان باید اموالشان را به رئیس قوه قضاییه اعلام کنند.

وی افزود: من هم به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات هیچ مشکلی برای اعلام اموالم ندارم و زندگی مشخص، صاف و ساده ای دارم و قابل بازدید است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارزیابی تان از برنامه های صدا و سیما در این روزها چیست گفت: اگر این برنامه تکمیل شود دیگر نیازی به تبلیغات شهری و چاپ عکس نامزدها و نامرتب شدن فضای شهری نیست و از اسراف هم جلوگیری می شود.

وی افزود: ضریب نفوذ برنامه های صدا و سیما تا بیش از 60 درصد می رسد و در برخی از موارد هم حتی اگر تا 20 درصد باشد از خیلی روش های قدیمی موثرتر است.

میرسلیم گفت: در این بخش خوب برنامه ریزی شده و هزینه ای است که نظام برای تبلیغات می کند و فکر می کنم به تساوی و عدالت هم نزدیک است.

۳۰۰/۳۰۰

کد خبر: 766654

وب گردی

وب گردی