نباید در عرصه انتخابات و تبلیغات از مجرای اعتدال و قانون خارج شویم

نائب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور در چارچوب قانون، اعتدال و عقلانیت حل می شود و با دعوا و کارشکنی نمی توان مشکلی را حل کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود پزشکیان چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ولی عصر (عج) در قم اظهار کرد: همه باید برای حضور گسترده مردم در انتخابات شرکت کنند و صدا و سیما باید در جهت تشویق مردم در حضوری گسترده تلاش کند.

وی گفت: نباید اجازه داد فضای اعتدال از میان برود و فضای غیر اعتدال ایجاد شود تا فقط عده‌ای بتوانند حرف بزنند و تک صدایی ایجاد شود.

پزشکیان بیان کرد: دولت تلاش های زیادی کرد، اما عده‌ای در مقام تخریب همه عملکرد دولت را زیر سئوال می برند و نادیده می گیرند و جامعه را ناامید می کنند.

وی تصریح کرد: دولت هیچ وقت موافق ورود قاچاق نیست و از مجاری قانونی باید جلوی قاچاق گرفته شود تا بتوانیم مشکلات کشور را به درستی حل کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه باید با همدلی گره‌ها را باز کنیم، معتقدم باید با راه قانونی در چارچوب قانون و عقلانیت به مشکل گشایی بپردازیم.

وی تاکید کرد: ما نباید در عرصه انتخابات و تبلیغات از مجرای اعتدال و قانون خارج شویم، بلکه باید حرف خود را به دور از هیاهوی سیاسی بزنیم. ما خواستار قانون مداری هستیم بدون قانون مداری نمی توان کاری کرد.

پزشکیان گفت: حل مشکلات کشور برنامه ریزی و تخصص می خواهد اگر عده ای بدون تخصص وارد شوند نمی توانند گره ای بگشایند.

وی بیان کرد: بسیاری از سیاست های غلط در دولت گذشته این مشکلات را برای کشور به وجود آورد، در آن زمان صدا و سیما از مدارای مردم با مشکلات حرف می زد و امروز همان رسانه ملی با سخن گفتن از مشکلات جامعه مردم را ناامید می کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌افرادی که قانون شکنی کرده و با تخریب وارد شده اند و بنرها را پایین می کشند و جلسات تبلیغاتی را بر هم می زنند، ولایتمدار و تابع قانون نیستند.

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 766708

وب گردی

وب گردی