نقش سرنوشت‌ساز جوانان در آینده کشور/لزوم مشارکت گسترده در عرصه انتخابات

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نقش مؤثر جوانان در عرصه های سرنوشت ساز کشور بر لزوم حضور پرشور آنان در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "محمد شرفی" در مراسم بزرگداشت سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، در جمع سربازان وظیفه رده‌های پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین مراسمی بزرگداشت این روزها مطابق با روایات و احادیث است، گفت: سالروز ولادت امام عصر (عج) نیز از این دست مناسبت‌هاست و ما با جشن گرفتن این روز می‌خواهیم امید به آینده بهتر و"فرهنگ انتظار" را در میان مردم گسترش دهیم همانطور که دیگر ادیان نیز چنین ویژگی‌ای دارند.

وی افزود: دیگر هدف ما از برگزاری این مراسم، بزرگداشت و تجلیل از زحمات جوانان به ویژه سربازان کوشای مجموعه پلیس پیشگیری است، چراکه ما در طول تاریخ کشور خود همواره شاهد بودیم که جوانان منشاء تحولات بوده‌اند.مهم‌ترین نمونه این تاثیرگذاری‌ها همین انقلاب اسلامی ایران بود که جوانان ما در آن به رهبری امام خمینی (ره) و با فداکاری بی‌همتا انقلاب را به پیروزی رساندند.

این مقام ارشد انتظامی دلیل این حضور پرشور جوانان در بزنگاه‌های تاریخی را آرمان‌خواهی و حرف حق زدن، عدم محافظه‌کاری و وابستگی اقتصادی آنان دانست و گفت: در دوران جنگ نیز همین روحیه جوانان بود که دشمن را غافلگیر کرد و برای نخستین بار در تاریخ معاصر کشور ما توانستیم جنگی را بدون از دست رفتن حتی یک وجب از خاک کشور به پایان برسانیم.

سردار شرفی تصریح کرد: جوانان ما آرمان‌گرا هستند و در تمام حوزه‌های دفاعی، علمی، فکری و ... باعث استقلال کشور شده و به شعار ما می‌توانیم جامه عمل پوشاندند که باعث افتخار است.

وی تاکید کرد: دشمن اختلاف ما را می‌خواهد و اگر نظام اجتماعی همبسته‌ای می‌خواهیم به جوانان نیاز اساسی داریم و همچنین برای یک جامعه عدالت‌محور نیز باید به جوانان تکیه کرد، هرجا جوان وارد شد آبادانی به دست آمد و هرکاری به دست جوانان سپردیم به خوبی پیش رفت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس،رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان بر لزوم حضور پرشور همه جوانان در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: این که ما حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم بسیار مهمتر از این است که به چه کسی رای می‌دهیم چراکه این مشارکت بالا کشور را در مقابل تهدیدات بیمه کرده و دشمنان را از رسیدن به مقاصد شومشان باز می‌دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم، شماری از سربازان وظیفه نمونه و کوشای رده‌های پلیس پیشگیری ناجا توسط هیئت‌رئیسه این پلیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

دریافت و انتشار:نیوشا یعقوبی

701/701

کد خبر: 766720

وب گردی

وب گردی