سپاهان به دنبال یاغی پرسپولیس و ستاره استقلال

بعد از دو فصل تیره و تار کاسه صبر طرفداران سپاهان برای دیدن روزهای خوش‌ قدیم لبریز شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیرمرد کروات بعد از نتایج خوب در هفته‌های پایانی قراردادش را برای دو فصل دیگر تمدید کرد با این امید که بتواند سپاهان رؤیایی ساخته و در لیگ هفدهم برای کسب ششمین جام قهرمانی تلاش کند. محبوبیتی که این مربی در بین سکو‌ها و طرفداران سپاهان داشت باعث شد تا کرانچار بیشتر از همیشه برای قهرمانی ترغیب شود و برنامه‌های گسترده‌ای برای تقویت این تیم در بازار تابستانی داشته باشد. تیمی که در هفته‌های پایانی با دیکته کردن تفکرات تهاجمی به شاگردانش توانست بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد برای فصل آتی روی خرید حداقل چهار تا پنج ستاره برنامه‌ریزی کرد که در فهرست مد نظر این مربی و سپاهانی‌ها نام‌های بزرگی دیده می‌شود از جمله دو ستاره سرشناس استقلال و پرسپولیس که وضعیت چندان مشخصی ندارند و هیچ بعید نیست با قراردادی پر سر و صدا راهی نصف‌جهان شوند.

اولین گزینه مربی کروات و سپاهانی‌ها برای تقویت مدافعان کناری رامین رضاییان مدافع پرحاشیه و ملی‌پوش پرسپولیس است، بازیکنی که زمزمه‌های حضور او در استقلال هم شنیده می‌شد اما تکذیب شد. رامین که بر اساس تفاهمنامه امضا شده با پرسپولیس در هنگام صدور رضایتنامه مدعی پیوستن به جمع لژیونرها شد در حال حاضر گزینه نخست کرانچار برای تقویت پست دفاع راست محسوب می‌شود. علاوه بر این مدافع ملی‌پوش، سپاهانی‌ها از هفته‌ها قبل روی شرایط کاوه رضایی در اردوی استقلال تمرکز کردند تا در فرصت مناسب تور خود را برای صید شاه‌ماهی نقل‌ و انتقالات پهن کنند. کاوه که بر اساس اخبار این چند روز به خاطر مسائل مالی قرارداد خود با سران استقلال اختلافات زیادی پیدا کرده، جدی‌ترین گزینه داخلی کرانچار برای تقویت خط حمله محسوب می‌شود، به خصوص که مسعود حسن‌زاده هم به دلیل مصدومیت ماه‌ها قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

سایت روزنامه خبر ورزشی نوشت، تحرکات سپاهانی‌ها در بازار تابستانی معطوف به این دو چهره سرشناس استقلال و پرسپولیس نخواهد بود چون خبر می‌رسد این باشگاه روی حداقل سه ستاره سرشناس دیگر داخلی از جمله بختیار رحمانی از فولاد، داریوش‌ شجاعیان از گسترش فولاد، علی‌ عبدا...‌زاده از صنعت نفت و... هم تمرکز کرده است ضمن این که دنبال نهایی کردن قرارداد سرور جپاروف و دو خارجی دیگر هم هستند تا با در اختیار داشتن تیمی رؤیایی در ورزشگاه زیبای نقش‌جهان با حمایت پرشور هواداران خود برای قهرمانی ششم خیز بردارند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 766745

وب گردی

وب گردی