جابر انصاری: به نمایشگاه آمده‌ام تا به مشکلات ناشران کشورهای عربی رسیدگی کنم

معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه گفت: در نمایشگاه کتاب هستم تا از نزدیک با ناشران کشورهای عربی صحبت کرده و مشکلات آنها را حل و فصل کنم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، حسین جابر انصاری، معاون عربی، آفریقایی وزارت امور خارجه در دیدار با سیدعباس صالحی رئیس سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: نمایشگاه کتاب، به‌خصوص در بخش بین‌الملل و ناشران خارجی خوب عمل کرده است به طوری که فرصت بسیار خوبی برای برقراری تعاملات فرهنگی با کشورهای مختلف را فراهم آورده است.

وی با ابراز خرسندی از ایده‌ی «شهر مهمان و مهمان ویژه‌ی» کشورها در نمایشگاه کتاب افزود: یکی از نقاط قوت این دوره‌ی نمایشگاه کتاب، برگزاری ایده‌ی «شهر مهمان و مهمان ویژه» است و این طرح فواید بسیاری برای برقراری ارتباطات فرهنگی بین کشورها با ایران دارد. البته با برنامه‌ریزی و مدیریت مسئولان نمایشگاه در سال‌های آینده بهتر هم خواهد شد.

معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه اضافه کرد: در نمایشگاه کتاب هستم تا از نزدیک با ناشران کشورهای عربی شرکت‌کننده در بخش خارجی دیدار کنم تا اگر مشکلاتی دارند با رایزنی مسئولان و رئیس نمایشگاه کتاب حل و فصل کنم. امیدوارم این بخش با برنامه‌ریزی درست در سال‌های آینده نیز بهتر برگزار شود.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه‌ی شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

500

کد خبر: 766765

وب گردی

وب گردی