توقف تولید بی ام و کوپه سری 6

اگر از طرفداران بی‌ام‌و کوپه سری ۶ هستید، باید بگوییم که وقت خداحافظی با آن فرا رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز، پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار خبر توقف تولید خودروی فورته کوپه محصول کمپانی کیا، خبرگزاری Road & Track خبر توقف تولید کوپه‌ی دو در بی‌ام‌و سری ۶ را گزارش داد؛ خبری که یک سخنگو در کمپانی بی‌ام‌و نیز آن را تایید کرده است. طبق بیانیه‌ی وی، پایان تولید این سری به ماه فوریه باز می‌گردد؛ اما اطلاعاتی مبنی بر اینکه چرا دیگر این مدل تولید نخواهد شد یا اینکه چه محصولی جایگزین آن می‌شود، به بیرون درز نکرده است. این منبع موثق اعلام کرده است که بی‌ام‌و سری ۶ کانورتیبل و گرن کوپ هنوز تولید می‌شوند؛ اما معلوم نیست در آینده سرنوشتی مانند بی‌ام‌و کوپه سری ۶ داشته باشند یا خیر.

حذف کوپه سری ۶ بدان معنی است که از بخش کوپه‌ی سایز متوسط لوکس استقبال نشده است و تقریباً خودرویی در این سطح باقی نمانده است. تنها خودروی باقی مانده مرسدس بنز کوپه کلاس E است. اگر مشتریان خودروی‌های لوکس از این خودرو هم صرف‌نظر کنند، مجبور به انتخاب خودروهای بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌تری چون مرسدس بنز کوپه کلاس S بدهند یا به سمت خودروهای کوچک‌تری مانند بی‌ام‌و سری ۴، آئودی A5 یا کادیلاک ATS بروند.

با این حال به نظر می‌رسد هنوز آخرین کوپه‌ی بی‌ام‌و با اندازه‌ای متناسب را مشاهده نکرده‌ایم و باید منتظر خبرهای جدیدی در این زمینه باشیم. در طول چند ماه گذشته، کمپانی بی‌ام‌و در حال تست یک خودروی کوپه‌ی جدید بوده است و گمان می‌رود این خودرو می‌تواند حتی یک سری ۶ جدید باشد یا شاید بازگشت یک سری ۸ بزرگ‌تر در کار است. هر دو حدس قابل امکان و عملی هستند. یکی از این دو گمانه‌زنی‌ها محتمل‌تر است و دیگری در گزارش‌ها و پرونده‌های مدل‌های بی‌ام‌و دیده شده است. دوست‌داران مدل‌های کوپه به‌زودی با خبرهای جدید ذوق‌زده خواهند شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 766772

وب گردی

وب گردی