آغاز اجرای نمایش «من و در لجباز» در پردیس تئاتر تهران

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی «محمود تیموری» از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی «محمود تیموری» از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 18:30 به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: او چهل ساله است و تمام کارهایش را والدینش انجام می دهند هنوز یک کودک باقی مانده است تا اینکه در خانه خراب می شود و او مجبور می شود برای اولین بار کاری انجام دهد که در طول مسیر با اتفاق های بامزه رو به رو می شود تا اینکه...

در نمایش «من و در لجباز» محمود تیموری، علی حسن زاده.پرویز حاجی زاده، حسن صفا.، محمدرضا ابراهیم پور، حمیدرضا بنده مرادی.بهروز مهرعلیان ایفای نقش می کنند و مانی تیموری،علیرضا ابراهیم پور بازیگر کودک این نمایش هستند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: موسیقی: مهدی مریخ، طراح گرافیک و تصویرساز: حمیرا هزاوه، طراح دکور: حمیرا هزاوه، عکاس: احمد خیر آبادی، گریم: پروانه نوایی، دستیار کارگردان و روابط عمومی: پروانه نوایی

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی «محمود تیموری» از روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 18:30 به روی صحنه می رود.

دریافت کننده: بخشی پور/

502

کد خبر: 766869

وب گردی

وب گردی