رییس‌جمهور از همه ظرفیت‌ها بر اساس شایسته‌سالاری استفاده کند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آینده باید از همه ظرفیت‌ها، گروه‌ها و جناح‌های کشور استفاده کند و این استفاده بر اساس شایسته‌سالاری باشد.

به گزارش ایسکانیوز، مجید کیان‌پور اظهار داشت: در کشور ما انتخابات همیشه جزء بحث‌هایی بوده که به آن توجه ویژه شده و مردم با اعمال نظر و دقت خاصی تلاش کرده‌اند افراد متخصص را انتخاب کنند. در این روند در انتخابات پیش‌رو حضور مردم حضوری گسترده خواهد بود و تایید دوباره بر نظام خواهد شد و مردم حمایت گسترده‌ای برای رسیدن به اهداف عالیه نظام خواهند. همانا کارآمدی، توسعه و اهداف والای کشور از اهداف مدنظر مردم است.

وی تاکید کرد: فردی که به امور تسلط نسبی خوبی داشته باشد بر سیاست خارجی و داخلی، توسعه داخلی و مشکلات داخلی کشور شناخت عمیقی داشته باشد گزینه خوبی برای انتخاب کردن است.

وی هم‌چنین تصریح کرد: هنگامی که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، فرد منتخب مردم برای ریاست جمهوری باید با یک راهبرد و رویکرد در جهت این شعار برنامه داشته باشد. کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باید در راستای توسعه کشور، نیروی انسانی و زیرساخت‌ها برنامه ارائه دهند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس به اشاره به این‌که «در حال حاضر نیروی کار خوبی داریم که نتوانسته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم و این نگران‌کننده است»، افزود: اگر بناست تولید ملی رونق داشته باشد و اشتغال پایدار ایجاد شود باید در راستای رشد اقتصاد ۸ درصد مدنظر مقام معظم رهبری در برنامه ششم برنامه‌ریزی شود و زیرساخت‌های کشور توسعه یابد.

وی با تاکید بر این‌که «باید اشتغال ایجادی پایدار باشد نه گذرا»، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید از همه ظرفیت‌ها، گروه‌ها و جناح‌های کشور استفاده کند و این استفاده بر اساس شایسته‌سالاری باشد. فرد منتخب ریاست جمهوری باید کمک کند اتفاقات خوبی در راستای رشد و توسعه متوازن کشور رخ دهد و باید تلاش کنند از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.

وی با بیان این‌که «باید مهاجرت نخبگان کمتر شود و جذب نخبگان از خارج به داخل کشور صورت گیرد»در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: همچنین دولت آینده سرمایه و فاینانس خارجی بیشترین بهره را ببرد. شخصی که به عنوان رئیس دولت انتخاب می‌شود باید مدیر، مدبر، آگاه، جامع‌الشرایط و مورد پذیرش و از رجال سیاسی باشد.

302/302

کد خبر: 766917

وب گردی

وب گردی