زمان رسمی ورود خودروهای رنو به ایران اعلام شد

در شرایطی که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و رنو هنوز تفاهم نامه همکاری مشترک خود را به قرارداد تبدیل نکرده اند، مدیرعامل این سازمان از زمان عرضه اولین محصولات جدید رنو در کشور پرده برداشت.

به گزارش ایسکانیوز، رنو و سازمان گسترش اواسط سال گذشته با یکدیگر تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند تا زمینه حضور مستقل این خودروساز فرانسوی در کشور فراهم بیاید.

به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز، منصور معظمی مدیرعامل ایدرو در پاسخ به این پرسش که محصولات جدید رنو چه زمانی وارد بازار کشور خواهند شد، گفت:پس از امضای قرارداد میان سازمان گسترش و رنو، مقدمات لازم برای تولید محصولات این خودروساز فرانسوی فراهم خواهد آمد و بر این اساس، اولین خودروهای جدید و تولیدی رنو در ایران، طی اواسط سال آینده روانه بازار کشور خواهند شد.

او همچنین تاکید کرد که خودروهای موردنظر در سایت بن رو به تولید خواهند رسید.

گفته های مدیرعامل ایدرو در شرایطی است که تفاهم نامه این سازمان با رنو هنوز به قرارداد تبدیل نشده و طرفین مشغول انجام آخرین مذاکرات برای رسیدن به توافق نهایی و عقد قرارداد هستند.

خودروکار پیش از این گزارش داده بود که ایدرو و رنو به تازگی مانعی بزرگ را از سر راه همکاری مشترک خود برداشته و چیزی به آغاز رسمی شراکت آنها نمانده است. بر این اساس، سازمان گسترش پیشنهاد قیمتی جدیدی را برای سایت بن رو ارائه داده و این موضوع با تاخیر، مورد موافقت رنویی ها قرار گرفته و بنابراین دو طرف برای عقد قرارداد همکاری مشترک، بسیار به یکدیگر نزدیک شده اند.

گفته می شود رنو قرار است در فاز اول حضور جدید خود در ایران، سه محصول شامل سیمبول، داستر و کوئید را در کشور به تولید برساند و تحویل شرکت حاضر و آماده ای به نام بن رو به این خودروساز، سرعت عمل رنویی ها را در بازار ایران بالا خواهد برد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 767030

وب گردی

وب گردی