رئیسی: مردم باید برای اصلاح امور در عرصه انتخابات وارد شوند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: مردم باید برای اصلاح امور در عرصه انتخابات وارد شوند چرا که تغییر در وضع موجود جامعه یک ضرورت است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم قرچک در گلزار شهدای گمنام این شهرستان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عدالت و رفع مشکلات مردم و مظلومان بنا شده پس چرا مسئولان صدای مردم را نمی شنوند.
وی اظهارکرد: سابقه 30 ساله بنده در مدیریت کشور به من آموخته که با مدیریت کارآمد و نگاه به توان و ظرفیت داخلی می توان مشکلات کشور را برطرف کرد ولی امروز شاهدیم که دولت فقط به مردم وعده می دهد و به هیچ یک از این وعده ها عمل نمی کند.
وی ادامه داد: مردمی که همواره در خط دفاع از ارزش های اسلامی بوده اند و پیروی خود را از امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ثابت کرده اند ، لایق این همه مشکلات نیستند.
حجت الاسلام رئیسی افزود: این که دولت سالانه 10 هزار میلیارد دلار کالا از چین وارد کشور می کند ، چه توجیهی دارد؟ وارداتی که فقط جوانان ما را بیکار کرده و کارگاه ها را به تعطیلی کشانده است.
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: باید با قدرت ریشه فساد و تبعیض را در کشور خشکاند و بار دیگر امید را در جامعه تزریق کرد.
وی تصریح کرد: می توان با تکیه بر توان مردم کارها را انجام داد و مشکلات را از پیش پای مردم برداشت ولی دولت مستقر فقط چشم به بیگانان دارد و برای کشور مشکل ایجاد کرده است.
حجت الاسلام رئیسی افزود: حرف ما این است که نه بازگشت به عقب را می پذیریم و نه تبعیض را قبول داریم ؛ ما باید به نفع مردم در کشور تغییر ایجاد کنیم و با اجرایی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، مشکلات جامعه را برطرف کنیم.
وی گفت: برخی افراد ظاهرا نمی خواهند مشکلات مردم را باور کنند و چاره ای برای آن بیاندیشند؛ مردم در زمینه اشتغال و معیشت با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و بیکاری در تمام جامعه موج می زند.
وی افزود: مردم باید برای اصلاح امور در عرصه انتخابات وارد شوند چرا که تغییر در وضع موجود جامعه یک ضرورت است.

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 767036

وب گردی

وب گردی