با حضور دکتر ولایتی پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت بیشتری پیگیری می شود

حجت الاسلام علیرضا سلیمی گفت: این مجموعه سرمایه گذاری های خود را در بحث علمی پژوهشی ارتقا داده و همکاری جدی خود رابا دانشگاه های بین المللی و داخلی داشته باشد. 

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی باید در بحث ارتقای کیفیت سرمایه گذاری کند در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مجموعه علمی جهان اسلام برای رسیدن به اهداف والای خود باید در بحث ارتقای کیفیت سرمایه گذاری کرده و در کنار آن از انتصابات قومی قبیله ای جلوگیری کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به تمام ملت ایران است. تاکنون اقدامات مثبت بسیاری در این مجموعه علمی انجام شده است اما با توجه به بزرگی این مجموعه باید بتواند در تمامی علوم پیشرفت روزافزونی داشته باشد.

وی عنوان کرد: به اعتقاد من بهتر است این مجموعه سرمایه گذاری های خود را در بحث علمی پژوهشی ارتقا داده و همکاری جدی خود رابا دانشگاه های بین المللی و داخلی داشته باشد.

سلیمی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه موفقی است که تا به امروز در راه رسیدن به اهدافش فراز و نشیب های بسیاری را طی کرد و هر زمان که کار ذاتی خود را به ثمر رساند موجبات پیشرفتش فراهم آمد و آن زمان که از رسالت خود فاصله گرفت آسیب دید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: این مجموعه، بزرگترین دانشگاه غیر دولتی دنیاست و با توجه به پتانسیل بالایش در تمام امور علمی،آموزشی و پژوهشی باید به دنیا معرفی شود. بعلاوه به عنوان بزرگترین سرمایه کشور نباید نادیده گرفته شود و اکنون که اساتید این دانشگاه به آن امیدوار شده اند نباید اجازه دهیم که این چراغ امید آن ها خاموش شود.

وی با بیان اینکه دکتر ولایتی رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی فردی فرهیخته و شناخته شده است گفت: با توجه به سابقه درخشان دکتر ولایتی می توان امیدوار بود که شاهد نقش آفرینی های بسیاری از ایشان در این دانشگاه باشیم. البته ایشان در راستای ارتقای امور اصلاحات و ارزیابی هایی انجام داده اند تا راه گذشتگان را در راه پیشرفت این مجموعه انجام دهند.

وی در پایان گفت: ضمن سپاس از تلاش گذشتگان اعتقاد داریم که باید این مجموعه علمی مسیر اصلاحیه خود را با سرعت بیشتری ادامه دهد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتاشر:آخوندی

کد خبر: 767070

وب گردی

وب گردی