اطری و نصیری به یک‌چهارم نهایی رسیدند/ شکست تیموری مقابل حریف قرقیز

نمایندگان اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با پیروزی مقابل حریفان به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات چهار وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، از صبح امروز (شنبه) در دهلی‌نو محل برگزاری این رقابت‌ها آغاز شده است که رضا اطری و میثم نصیری در اوزان 57 و 65 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریفانشان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی و دور دوم مسابقات شدند.

بهمن تیموری در 74 کیلوگرم مغلوب حریف قرقیز شد و حسین شهبازی در وزن 97 کیلوگرم هم که در دور اول استراحت داشت در دور دوم به مصاف حریف کره‌ای خواهد رفت.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 8 بر 6 محمودجان شاوتاکوف، نایب قهرمان جوانان جهان از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف برنده یوکی تاکاهاشی از ژاپن و نایسون از تایلند می‌رود. در این وزن 15 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 8 بر 5 از سد میرژان آشیروف از قزاقستان گذشت. وی در دور بعد به مصاف برنده باجرانگ، نایب قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی در وزن 61 کیلوگرم از هند و حسن‌اُف از ازبکستان می‌رود. در این وزن 12 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند.

در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری در دور اول در حالی با نتیجه 5 بر 5 مغلوب مسلم إولائف از قرقیزستان شد که در ثانیه‌های پایانی در حالی‌که داوران 2 امتیاز به او داده بودند و نتیجه 7 بر 5 شد، اما با اعتراض مربیان قرقیز این امتیاز پس گرفته شد تا تیموری بازنده شود.

وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. در این وزن 14 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مینوون سه او از کره جنوبی می‌رود و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله به مصاف برنده نااویا آکاگوما از ژاپن و رستم اسکندری از تاجیکستان می‌رود. در این وزن 12 کشتی‌گیر حضور دارند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 767072

وب گردی

وب گردی