سما سنندج میزبان بزرگترین مسابقات دومینو استان کردستان

دومین دوره مسابقات استانی دومینو تاپلینگ مرکز آموزشی و فرهنگی سما سنندج با حضور 36 تیم در مقاطع مختلف دانش آموزی و دانشجویی در محل سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج از روز دوشنبه 96/2/18 به مدت سه روز با رقابت تیم های مختلفی از استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایسکا نیوز، تیم های مختلف در مقاطع دانش آموزی از سنندج و قروه به رقابت پرداختند و در روز سه شنبه ادامه مسابقات با حضور تیم های متوسطه دانش آموزی و تیم های دانشجویی برگزار شد. روز چهارشنبه نیز مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات دومینو تاپلینگ مرکز سما سنندج با حضور دکتر محمد قربان کیانی رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان و رئیس دانشگاه آزاد استان کردستان، طهماسبی معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان کردستان و هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج پیگیری شد.
مصطفی باغبانیان رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما سنندج در این مراسم ابراز امیدواری کرد:« مرکز سما سنندج و استان کردستان بتواند در آینده ای نزدیک قطب دومینو تاپلینگ در کشور گردد.»
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد فضای مناسب رقابتی، رشد خلاقیت و دور شدن از فضای مجازی و انجام کار تیمی دانست.


در پایان این مراسم از تیم های برتر این دوره از مسابقات در سطوح دانشجویی و دانش آموزی ( به تفکیک ابتدایی, متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم) با اهداء لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.


خاطر نشان می گردد حسام خدایی مدیر عامل شرکت لبنیات پاستوریزه پاک آرا سنندج از مهمانان مراسم اختتامیه بودند که به عنوان اسپانسر، جوایز نفیس این دوره مسابقات را تقبل کردند.
منتشرکننده:امین محمودی نیا
کد خبر: 767084

وب گردی

وب گردی