شهبازی گام به نیمه‌نهایی گذاشت/ شکست اطری و نصیری

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با پیروزی مقابل حریفان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (شنبه) در دهلی‌نو آغاز شده است، حسین شهبازی در وزن 97 کیلوگرم که در دور اول استراحت داشت در دور دوم با پیروزی مقابل حریف کره‌ای گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

رضا اطری و میثم نصیری در اوزان 57 و 65 کیلوگرم با شکست مقابل حریفانشان در مرحله یک‌چهارم نهایی (دور دوم) باید منتظر فینالیست شدن آنها باشند. بهمن تیموری در 74 کیلوگرم نیز در دور اول مغلوب حریف قرقیز شد.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 8 بر 6 محمودجان شاوتاکوف، نایب قهرمان جوانان جهان از ازبکستان را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 مغلوب یوکی تاکاهاشی از ژاپن شد تا برای ادامه کار و تلاش برای کسب مدال برنز منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 15 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 8 بر 5 از سد میرژان آشیروف از قزاقستان گذشت، اما در دور بعد با نتیجه 7 بر 5 مغلوب باجرانگ، نایب قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی در وزن 61 کیلوگرم از هند شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 12 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند.

در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری در دور اول در حالی با نتیجه 5 بر 5 مغلوب مسلم إولائف از قرقیزستان شد که در ثانیه‌های پایانی در حالی‌که داوران 2 امتیاز به او داده بودند و نتیجه 7 بر 5 شد، اما با اعتراض مربیان قرقیز این امتیاز پس گرفته شد تا تیموری بازنده شود.

وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. اولائف با برتری مقابل حریف ژاپنی گام به نیمه‌نهایی گذاشت تا تیموری همچنان امیدوار باشد. در این وزن 14 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مینوون سئو از کره جنوبی را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله به مصاف نااویا آکاگوما از ژاپن که رستم اسکندری، دارنده مدال‌های نقره و برنز آسیا از تاجیکستان را شکست داده بود، می‌رود. در این وزن 12 کشتی‌گیر حضور دارند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 767147

وب گردی

وب گردی