راه اندازی کارخانه بازیافت لاستیک‌های مستعمل خودرو

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: بخشی از لاستیک‌های مستعمل که به مراکز پردازش و دفع آرادکوه حمل شده، پس از جداسازی به شرکت های بازیافت لاستیک تحویل می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور باقرصاد سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران؛ با اشاره به احداث و راه اندازی کارخانه بازیافت چوب و سر شاخه و کارخانه بازیافت لاستیک های مستعمل خودرو، اظهار داشت: این امر در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد و به زودی اجرایی می شود.

وی افزود: در راستای سیاست‌های برون سپاری و خصوصی سازی شهرداری تهران، چندین ایستگاه تبدیل سرشاخه و چوب به چیپس و بازیافت سرشاخه ها با مشارکت بخش خصوصی در مناطق مختلف از جمله؛ 1،4،5،15،16،19،20،22 اختصاص داده شده که در حال بهره‌برداری بوده و عمده فعالیت در فصول هرس درختان است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: بخش اعظم لاستیک‌های بازیافتی توسط شرکت های بازیافت لاستیک از سطح شهر، گاراژها و آپارتی ها جمع آوری می‌شود و بخشی دیگر از لاستیک‌های مستعمل که به مراکز پردازش و دفع آرادکوه حمل شده، پس از جداسازی به شرکت های بازیافت لاستیک تحویل می‌شود.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 767168

وب گردی

وب گردی