مراسم ازدواج 220 زوج دانشجوی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد

جشن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و مراسم ازدواج 220 زوج دانشجوی واحد علوم و تحقیقات با حضور جمعی از مسئولان و خانواده دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانشفرد معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) و جشن پیوند آسمانی زوج های دانشجو، گفت: ازدواج درب های رحمت و برکت را می گشاید، امیدوارم این خیر و برکت در تمام مراحل زندگی شما ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در تمام ادیان انتظار و وعده ظهور منجی آورده شده است، افزود: نیمه شعبان ولادت شخصیت صالحی است که مستضعفان و بی پناهان انتظار ظهور ایشان را برای رهایی و بازستانی حق از ستمگران و ظالمان عالم و برقراری عدل و داد در دنیا می کشند.

دکتر دانشفرد ادامه داد: ما شیعیان علاوه بر دعا برای سلامتی امام زمان (عج)، از خداوند متعال تعجیل در ظهور ایشان را نیز خواستاریم تا عدالت و زندگی سعادتمند در دنیا برقرار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ازدواج یکی از مهمترین تصمیماتی است که انسان در طول زندگی خود خواهد گرفت. این امر علاوه بر هیجان و استرسی که به همراه دارد، برکت آفرین بوده و برای تداوم و موفقیت در آن نیازمند مراقبت لحظه ای است.

دکتر دانشفرد ادامه داد: ازدواج مانند نهال نازک و ضعیفی است که در عین شادابی و هیجان، نیازمند مراقبت ویژه ای است که به بار نشسته و تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در ازدواج باید نکاتی را رعایت کرد، افزود: اولین نکته هماهنگی بین زوجین است، این امر میسر نخواهد شد مگر با به حداقل رساندن خواسته ها و انتظاراتمان که خود نیازمند ایثار است. هماهنگی روحی، جسمی، اجتماعی، دینی و ... است که در کنار هم خوشنودی را در زندگی ایجاد می کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: لازمه هماهنگی، داشتن بینش و فلسفه مشترک، برنامه و منطق صحیح، تلاش و انگیزه، انسان شناسی و ایثارگری است.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر برنامه های متنوع، شاد و مفرح، خطبه عقد جوانترین زوج دانشجو، محمدرضا آقازیارتی متولد 1375 و صفورا ساعتی متولد 1377، بصورت نمادین برگزار شد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 767186

وب گردی

وب گردی