محمد حسین دادرس:حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است

معاون هماهنگ کننده کل ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بهداشت ، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا گفت: حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین و روسای اداره بهداشت و درمان نیروهای آجا، فرماندهان، مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان ارتش در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر داشتن قدرت و اهمیت بصیرت افزود: اگر قدرتمند باشیم صاحب استقلال خواهیم بود و در غیر این صورت تحت نفوذ و سلطه استکبار جهانی قرار خواهیم گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از عوامل بسیار ارزشمند در ارزیابی قدرت ها؛ اتحاد، همبستگی، یکدلی و وفاق ملی می باشد که از همه عناصر مهمتر، با ارزش تر و دارای مرتبه بالاتری است و حضور مردم در صحنه ها و انتخابات این انسجام ملی را نشان داده و نمایانگر اتحاد، همبستگی و قدرت عظیم مردم است که همواره از توصیه های مقام معظم رهبری بوده و موجب ارتقاء قدرت ملی شده است.
در این مراسم همچنین امیر سرتیپ دادرس با اشاره به زحمات بی دریغ و از جان گذشتگی های کادر بهداشت و درمان ارتش در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی پزشکان و کادر درمانی، دوشادوش سایر نیروها در خط مقدم حضور داشته و به درمان رزمندگان اسلام می پرداختند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کردند و وظیفه ما ادامه دادن راه این شهدا و الگو گرفتن از آنان است.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیر سرتیپ دوم پزشک محمد حسین لشگری، امیر دریادار دوم پزشک شاهرخ ایروانی بعنوان فرمانده بهداشت، امداد و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آجا و امیر سرتیپ دوم پزشک نظامی اصل بعنوان جانشین فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی منصوب شدند.

302/302

کد خبر: 767187

وب گردی

وب گردی